Wyszłyśmy z szkoły ale ktoś chwycił Carmel za ramię a może nie mówiłam ale kręci ona z jakimś chłopakiem ostatnio nawet go nie znam ale mniejsza z tym.
-yy hej gdzie idziesz Carmel?-zapytał puszczając jej ramię.-A z Emilką na gokarty idę a co -zapytała uśmiechając się do niego.
-Sorrka że przerywam ale jak chcecie gdzieś razem iść czy co to śmiało ,pójdę sama na gokarty-odpowiedziałam.
-Serio bo to się dobrze składa bo ,właśnie chciałem zapytać czy idziemy na jakąś kawę czy co-powiedział blondyn.
-Okej-odpowiedziała moja przyjaciółka.
-To pa bawcie się dobrze-mówiłam tuląc w tym czasie Carmel.
Popatrzyłam na fb i dowiedziałam się że nazywa się Mario (Alex Lange ) i tak wygląda:
Szłam spokojnie myśląc po drodze że może pójdę do domu i przejadę się moim motorem ale jednak zdecydowałam że pójdę na te gokarty.Weszłam jak zawsze witając się z Panem Feltonem.
Dałam tam moją kartę klienta czy jak to nazwać.Dostałam kask i zaczełam jeździć.Nie wiem kim był jakiś osobnik który jak by się ze mną ścigał a ja z nim ale powiem że dobry jest.Oddałam kask ,zrobiłam snapa że wychodzę i wysłałam tym osobą co mam z nimi dni .Poszłam do domu prosto i jak zauważyłam rodziców dziś znowu nie było w domu tym lepiej spokój będę mieć.
NOWA OSOBA W TYM FANFICTION
YOU ARE READING
MOTOR + ON
Teen FictionZaczeło się od tego że zobaczyłam go przy motorze i odrazu chciałam się przejechać z nim.Jak się okazało ma na imię Chris i jest nowy .Spodobał mi się ale ...