3.Fara suflare

445 16 0
                                    

Cand deodata....imi suna telefonul ,raspund iar cuvintele auzite imi starnesc emotii si incep sa vad negru in fata ochilor .
Eu:A..Al.Allan..cum s-a intamplat??
Doctorul:A avut un grav accident care i-a afectat cutia craniana si are foarte multe leziuni la nivelul abdomenului.
Eu:La ce spital este?
Doctorul:Spitalul Sf.Ana
Eu:Bine.Multumesc!Vin imediat!
Plec intr-un suflet de la munca fara sa spun sefului  si ajung la spital.Allan era in sala de operatie.Dupa 4 ore de asteptare l-am putut vedea.
Eu:Ce faci Allan??Cum te simti?Ce s-a intamplat?
Allan:Eram pe sosea si pur si simplu am vazut in vitrina unui magazin un ursulet imens si m-am gandit ca ti-ar placea...si atunci m-am trezit la spital.
Din cate am aflat m-am trantit de un camion.
Eu:Doamne Allan...esti un dulce dar te rog ai grija de tine.Imi promiti?
Allan:Bine,iti promit!
Eu:Te las sa te odihnesti,ma duc sa vorbesc cu doctorul.Buna ziua!Cand o sa fie externat Allan Cooper??
Doctorul:Peste 2 zile dar trebuie sa stea in pat si sa nu fie lasat nesupravegheat.
Eu:Bine.Multumesc!
Ma intorc inapoi la munca unde ma asteapta o surpriză:
Seful:Sa nu te mai deranjezi luni sa vii la munca.
Eu:Ma concediati???
Seful:Da.Nu ai voie sa pleci de capul tau in timpul programului.
Eu:Darr..
Seful:Fara niciun dar!Iesi afara!
Ce zi am mai avut si eu!Ma duc acasa  fac un dus racoritor si ma culc.

Avocat in timpul liberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum