E dimineata.Ma trezesc si ma intorc in cealalta parte a patului ca sa il vad pe Allan.Nu era in pat.Ma uit prin toate camerele dar nimic.Il sun.
Eu:Neata.Unde esti???
Allan:Am plecat sa cumpar mancare pentru micul de jun.Stai linistita in pat eu vin imediat.
Eu:Ok.Puteai sa ma trezesti si pe mine.
Allan:Te pup iubito!Mai vorbim cand ajung acasa.
Eu:Ok.Pe curand.
Intru la baie ca sa fac un dus racoritor pentru a ma dezmetici.Ies si incep sa fac ordine prin camera.Ii dau de mancare lui Max.Ajunge si Allan.In timp ce pregateam masa......
Allan:Abbey.....m-am gandit........
Eu:...la ce te-ai gandit??
Allan:Eiii..bine cum ne vom căsători si vom avea un copil cred ca ar fi cazul sa ne mutam impreuna.Ce zici??
Eu:E o idee minunata.Doar că eu vreau sa ne cumparam o casa noua.
Allan:Ok.Cautam diseara inainte de culcare.
Eu:Bine.E gata.Pofta buna!
Allan:Poftă buna!*****
Termimam de mâncat.
Eu:Si acum...ce facem???
Allan:Hai sa mergem la cumparatuti.Sa ne inoim garderoba.
Eu:Ok.E o idee super.Il luam si pe Max???
Allan:Da.
Ne pregătim si plecam.Mergem ceva drum dar ajungem la cel mai mare magazin din Tenerife.Intram.
Mergem la sectorul de catei.
Cumpărăm doua ghecu, un hanorac și un os din cauciuc. Alan e cel mai indecisa persoana pe care o cunosc. Nu am putut sa aleagă dintre mai multe ținute asa ca lea luat pe toate cinci. Eu am optat pentru o costumație din dantela neagra alatrui de un cardigan alb cu albastru, o costumație de tip militaresc și încă vreo cinci ținute diferite. Gata cumpărăturile.Plecam spre hotel.E ora 18:00.Ajungem,mancam ceva si iesim toti 4 la piscina.Il iau pe Max in brate ma iau de mana cu Allan si sarim in apa.Stam doua ore iar apoi mergem la un mini carnaval.E aglomerat.Ii pun lesa lui Max ca sa nu il pierd.Ne uitam la fel de fel de oameni care se joaca cu foc si altele.Intram intr-o cabina foto facem multe poze iar apoi mergem pe malul apei ,plecand de la carnaval si ne asezam pe nisipul inca fierbinte de la razele soarelui si ne uitam la luna.
Allan se apropie din ce in ce mai mult de mine.Simt cum buzele lui fierbinti se unesc cu ale mele intr-un sarut al dragostei eterne.Dupa ce ne dezlipim buzele ma ia in brate si imi sprijin capul pe umărul lui.Adorm.
~Din perspectiva lui Allan~
A adormit.O iau in brate si pe Max de lesa si plec spre hotel.O asez incet pe pat si o invelesc.Dupa care il pun si pe Max in patul lui si adoarme.
Ma pun in pat si incep sa caut pe telefon case de vanzare in orasul nostru.Dupa cateva cautari,am dat peste o casa care imi place.Merg in bucătărie , scriu numarul de telefon si
apelez.Suna....
Eu:Buna seara!Am vazut anuntul dumneavoastra legat de casa de vanzare.Mai e valabila oferta??
El:Da.Cand doriti sa o cumparati??
Eu:Cred ca peste 3 zile.Acum nu sunt acasa.Sunt intr-o vacanta.Cat costa??
El:Sigur vreti sa o cumparati???E cam scumpa dar si pretul e pe masura aspectului si starii in care se afla casa.
Eu:Da.M-am hotarat.Cat costa?
El:70 de mii de euro.
Eu:Ok.Va sun cand ajung acasa.
El:Cum va numiti??
Eu:Allan Cooper.Dvs??
El:Matei Miller.La revedere!
Eu:La revedere!
Ma bag in pat ,o sarut dulce pe frunte pe Abbey si adorm.
CITEȘTI
Avocat in timpul liber
Storie d'amorePovestea unei femei care ...este...ei bine dati-va seama din titlu.....iar povestea ei ia multe intorsaturi ciudate pe parcurs.