18.Jegosul

107 8 0
                                    

E dimineata!Ne trezim cu zambetul pe buze si decidem sa luam micul de jun la cel mai luxos restaurant de aici.Ei bine este a 5 ea zi de vacanta.Ne pregatim si plecam toti 4 spre restaurant.Ajungem.E foarte frumos si muzica de pe fundal iti incanta auzul.Ne asezam si comandam.
Allan:Iubito...cand vom afla sexul copilului??
Eu:Cred ca mai tarziu...dar eu as vrea sa il aflu maine....sunt foarte nerabdatoare.
Allan:Si eu.
Vine mancarea,mancam si plecam spre hotel.

*****

Eu:Astazi unde mergem??
Allan:Avand in vedere ca mai avem 2 zile de vacanta ma gandeam sa mergem la sauna si la spa.Ce zici??
Eu:Da.Mi-ar placea.Suna bine.
Allan:Iar spre seara sa mergem la un club.Vrei??
Eu:Da.Chiar vreau sa dansez.

*****
Plecam spre un anume loc unde poti sa platesti ca sa stea cu cainele tau asa ca l-am dus pe Max acolo sa se joace pana cand terminam noi.Am ajuns la spa.Intram in cladire si o luam in sensuri opuse.Dupa lunga relaxare mergem acasa .

*****

Eu:La cat mergem la club???
Allan:Peste doua ore.Eu merg sa fac un dus si sa vad cu ce ma imbrac.
Eu:Ok.Atunci eu fac ceva de mancare.Dupa ce mancam o sa fac si eu un dus.

*****
Am pregatit pireu cu pulpe si am aranjat masa cu lumanari si servetele parfumate.Am mancat si am inceput sa ne pregatim.Intru in baie sa fac un dus.Ies din baie si imi aleg o pereche de colanți și o bluza neagra, ambele fiind mulate și negre, adăugând pe deasupra un cardigan crem. Și îmi fac un machiaj simplu.
*****

Plecam spre club.Ajungem si intram.
Inauntru era plin de oameni.
Allan:Ma duc sa aduc ceva de baut.
Eu:Ok.Astept aici.
Allan pleaca.Observ un barbat care se tot uita la mine.Se apropie de mine si ma saruta.Incerc sa il imping dar nu reusesc.Vine Allan, ma vede si il ia la bataie pe tip.Ii desparte un bodyguard si ne da afara.Ne urcam in masina spre hotel.E o liniste inmormantala.Nici unul din noi nu scoate niciun cuvant.
~Din perspectiva lui Allan~
Cand am vazut-o pe Abbey cum se saruta cu jegosul ala am scapat bauturile din mana si am vrut sa plec dar apoi am observat ca defapt e tinuta de el si incearca sa scape, si l-am luat la bataie pe jegos.
~Din perspectiva lui Abbey~
Am ajuns acasa dar ne-am dat seama ca ar fi trebuit sa mergem dupa Max.Ne urcam din nou in masina .Ajungem,platim si plecam.Cand am ajuns acasa am facut un dus si ne-am bagat la somn.

Avocat in timpul liberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum