4.Noul loc de muncă

358 16 0
                                    

E dimineata ,razele soarelui imi mangaia fata.Ma trezesc.Feresc perdelele si am sentimentul ca este o zi perfecta..poate ....nu ,stai ieri am fost concediata, Allan e in spital ...pfff.
Deci azi e sâmbătă si trebuie sa imi gasesc un loc de muncă.Ies pe usa si ma indrept spre centru,unde din graba mea dau peste un domn in sacou negru si cu o sapca neagra ...care isi scapa niste foi pe care era desenata o schita a unei banci...in fine...e foarte suspicios... .
Eu:Ma scuzati nu v-am vazut.
El:Imi cer scuze eu ,ca sunt prea transaparent.Fii mai atenta!Imbecilo!si isi aduna in graba foile si pleaca cu pasi grabiti.
Imi continui drumul pana cand ajung in fata unui magazin pe care era afisat:"Caut angajat harnic!Sunati la numarul:07********"
Imi scot telefonul si formez numarul..sună...
Eu:Buna ziua!Am vazut afișul dumneavoastra.As vrea sa ma angajez.
El:Buna ziua!Vino maine sa semnezi un contract!
Eu:Multumesc!La revedere!
El:La revedere!
Deci se pare ca mi-am gasit de muncă.Acum sa merg la Allan.
Ajung la spital si il vad pe Allan in curte invercand sa faca putina miscare.
Eu:Buna!Cum te simti??
Allan :Buna Abbey!Sun okey.
Eu:Maine vei fi externat.Ma gandeam sa sa stai o vreme la mine acasă ca sa te ingrijesc!
Allan:Nu stiu ce sa zic....nu vreau să te deranjez!
Eu:Doamne...Allan tu sa ma deranjezi nici pe departe!
Allan:Ok.Voi veni.Gata cu mine sa vorbim si despre tine.Tu ce ai mai facut ieri??
Eu:Ei bine....am fost concediata.Dar mi-am gasit un alt loc de munca la un magazin de haine.
Allan:Dobitoculll...te-a concediat?!?!Lasa ca vede el!!
Eu:Lasa-l ca nu are rost sa te superi ..in plus trebuie sa te vindeci.
Allan:Bine atunci!Ne vedem maine!
Eu:Vin maine sa iti fac bagajele si sa te duc acasa.Pe curand!!
Ies din salon si plec spre casa.Cand ajung fac o baie si ma pun in pat la un film de actiune.

Daca va place cartea dati un like👍
Pupici❤

Avocat in timpul liberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum