21.Ziua lui Abbey

113 9 0
                                    

~Din perspectiva lui Allan~
Azi 5.06.2018, o zi foarte importanta din viata mea.E ziua frumoasei mele sotii.Ea inca doarme asa ca pot sa ma furisez afara din casa ca sa pot organiza in cel mai scurt timp programul de azi.
(Dupa o ora):Gata si pregatirile.Programul va fi urmatorul:
-se pregătește si o duc la restaurant
-la teatru
-la o plimbare prin parcul floral
-la o cina
-si o noapte sub cerul liber
+ tortul care va veni la restaurant seara.
Ajung acasa.
Eu:Abbey pregateste-te!Mergem undeva.Ai timp 2 ore.
Abbey:Ok.Pe Max il las la Teo.
~Din perspectiva lui Abbey~
Imi fac un dus si ma inbrac o rochie dantelata roșie asortand o pereche de pantofi negri.Sunt gata.Plecam.Ajungem la un restaurant mancam si apoi mergem la teatru.Dupa o ora ne plimbam printre flori si iarba verde si admiram peisajele.Dupa ceva timp se face seara.Mergem sa luam cina la cel mai luxos restaurant din Dalas.Dupa ce am mancat ma ridic sa merg la baie.Cand ies incepe mai multa lume sa imi cante la multi ani.Era si Teo,cu Davis si Max.Erau chiar si părintii mei si Erica ,dar si tatal lui Allan.M-au coplesit emotiile si am inceput sa plang dar Allan ma îmbrătisat si ma sarutat scurt.Am primit sute de cadouri si apoi ne-am asezat la masa ca sa servim bucata de tort.
Invitatii:Deschide cadourile.
Eu:Ok.

Mama si tata au spus ca a fost greu de ales ceva dar mi-au cumpărat într-un final o rochie neagra cu un șliț și un decolteu sexi.
Erica mia luat o rochie albastra, parca de prințese, Teo și Davis bijuterii, tatal lui Allan tot bijuterii iar Allan se chinuia sa tina toate lucrurile fără sa le scape. În imensa sacoșă de cadou se afla o rochie superba de un albastru marin, bijuterii albastre, și  un buchet cu 100 de trandafiri albăstrii.
Aceastea au fost cadourile pe care le-am primit.Dupa o noapte lunga la ora 7 am plecat.Mama,tata,Erica si tatal lui Allan au venit sa doarma la noi.

Avocat in timpul liberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum