Odata ajunsi in camera,mai bine zis in imensul apartament despachetam,mancam ceva si ne odihnim putin.Camera noasta era crem cu verde si cu un pat foarte mare plin de pernuțe, deasupra căruia luminițe gălbui destingeau atmosfera.
Dupa jumatate de ora de odihna ne luam costumele de baie si plecam inspre piscina hotelului.Am ajuns.E superb!Ocupam trei locuri si incepem sa ne dam reciproc cu crema de bronz.Allan imi unge pielea catifelata cu grija si eu la randul meu fac acelasi lucru.Cand sa termin ma prinde de talie si ma saruta.Eu mă indepartez spunandui ca suntem in vazul celorlalti.Stam la soare si dintr-o data ,din linistea mea,adormisem.Simt cum doua brate ma prind de talie si ma arunca in piscina.Ies la suprafata si incep sa tip la Allan.
Eu:Chiar stateam bine pe scaun!
Allan:Imi era cald si m-am gandit ca si tie iti este si te-am racorit.Evident,ti-am citit gandurile.~spune el cu un ras sarcastic~
Eu:Mersi ca te-ai gandit la mine iubitule!!~spun sarcastica si afisez un zambet de copil rasfatat,asa cum ii place lui~
Ies din piscina si ma fac ca ma duc spre scaun sa ma imi infasor un prosop in jurul corpului dar defapt il imping pe Allan in apa ,il arunc si pe Max si sar si eu.
Allan:Vreau sa fac scufundari!
Eu:Ok.Eu o sa raman la suprafata,imi place sa respir!
Allan:Bine,daca vrei tu!O să vezi tu(murmură el)
Eu:Ce ai zis???
Allan:Nimic,iubito....suna bine!!~si incepe sa rada~
Intra sub apa iar eu ma joc cu Max .Deoadata simt ceva care ma pisca.Cred ca mi s-a parut.Ma trezesc sub ap.Allan imi pune o masca ca sa pot respira si la fel si lui Max.Inotam pe sub apa ceva vreme iar Allan imi spune ceva dar nu inteleg:Te....
Eu:Ce ai spus???Nu am auzit?
Allan:Te iubesc si te-am iubit mereu!!Cand sunt cu tine ma simt in al noualea cer!Te iubesc Abbey!
Eu:Si eu te iubesc!!!*****
Stiu...e cam romantic dar este capitolul potrivit pentru asta!!!*****
Iesim la suprafata si mergem la hotel.Deja era noapte,nu stiu cand a trecut ziua!Facem un dus,il spal pe Max si luam cina.Max se baga in mini lui pat iar eu si Allan ne scufundam intr-un somn adanc pana cand suna telefonul lui Allan.Ma trezesc vad ca era tatal lui si merg in bucatarie sa ii dau telefonul.Il gasesc in bucatarie pregatind masa.
Eu:Neata!
El:Neata iubire!
Eu:Cand te-ai trezit?
El:De o ora.
Eu:De ce nu mai trezit si pe mine??
El:Dormeai ca un ingeras si nu am putut sa iti stric somnul.
Eu:.Ããmm.....Hai sa mancam.Pofta buna!
El:Pofta buna!
*****
Terminam de luat micul de jun si ne facem un mini bagaj pentru a merge la o cascada.Plecam,iar cand ajungem in locul de unde ar fi de mers cu tiroliana Max a inceput sa fie foarte agitat.Nu vroia sa mearga cu tiroliana,in bratele mele.Ii dau un os si il iau pe neasteptate,iar pe traseu se linisteste si cred ca admira privelistea.O sa fie destul de mult de mers cu tiroliana pana la cascada.Ajungem intr-un final si intram in pestera din spatele cascadei.Max se pune jos sa rontatie osul in continuare iar eu si Allan am iesit pe marginea unei stanci sa admiram peisajul.
El:Merg sa il iau pe Max ca vreau sa mergem undeva.
Eu:ok.Astept aici langa cascada.
Vine se pune intr-un genunchi ,il pune pe Max pe genunchiul lui iar Max are in botic o cutiuta din carifea rosie pe care mi-o lasa in mana latrand....,semn ca vrea sa o deschid.
Allan:Vrei sa te casatoresti cu mine Abbey??Esti dragostea vietii mele si nu as putea trai fara tine.
M-am blocat.De asta era asa romantic cu mine in ultimul timp.
Allan:Deci...???
Eu: Daaaaaaa!!!!Da ma marit cu tine!!!Si eu te iubesc si vreau sa ne petrecem viata impreuna.
Se ridica si ma ia in brate si ma saruta pasional incat am simtit ca sunt in al noualea cer!Dupa momentul fascinant am plecat inspre hotel.
*****
Am ajuns.
Allan:Pregateste-te!Ai timp 2 ore.
Eu:De ce??Unde mergem??
Allan:Surpriza.Eu vin sa te iau la 20:00.Ok???
Eu:Bine.
*****
Allan pleaca.Ii dau lui Max multe oase ca sa pot sa ma pregatesc in liniste.
Intru in baie.Pornesc apa fierbinte,cada se umple in doua minute.Intru delicat si simt cum apa imi rasfata toate partile corpului.*****
Ies din cada,imi infasor un prosop in jurul corpului si merg sa ma imbrac.Ma uit in sifonier si ma hotarasc sa imi iau o fusta scurta dantelata si o bustiera cu un maieu semi transparent,negru si o pereche de tocuri,negre foarte inalte.Merg spre oglinda ca sa ma machiez.Imi fac un machiaj destul de simplu ,adica ma dau cu tus,rimel si cu un ruj de culoarea sangelui.Imi las parul pe spate dar ii fac cateva bucle.Il aranjez si pe domunul catel.Ii dau o camasa,arata nostim si o pereche de blugi si un papion ,arata extraordinar!!Ii pun o lesa si ora s-a facut 20:00.Trebuie sa apara Allan.
Imi suna telefonul,e Allan si imi spune sa ies ca el nu mai urca sus.Accept si cobor.Cand am ajuns afara nu vad pe nimeni.Din spatele meu aud o voce calda ce imi spune la ureche:Buna sotia mea!M-am intors iar Allan avea un buchet de trandafiri albastrii,cum imi plac mie si o cutie mare de ciocolata in forma de inima.Max a vazut ciocolata a sarit in sus a apucat cutia si a alergat 2 metri ca sa savureze ciocolata.Era asa dragut era plin de ciocolata pe botic.
Allan:A venit limuzina.
Imi deschide usa ma urc ,il urca si pe Max pe un loc special plin de oase(gumate) si jucari.Ii spune soferului adresa la ureche special ca sa nu aud eu si ca sa ma vada nervoasa si curioasa.
Allan:Am ajuns.
Eu:Ok.
Coboram si ne intampina orechestra restaurantului la care am venit.
Ne asezam, dam comanda de doua portii de spaghete.Dupa 10 minute ni se aduce o singura portie.
Eu:Am comandat doua.
Chelner:Scuzati-ma!Va aduc peste 30 de minute cealalta.
Allan:Nu ii nimic.Mananca tu si eu o sa iau o singura pasta,de pofta.
Eu:ok..
Iau eu prima,sunt foarte lungi si ia si Allan una si nu stiu cum ne unim buzele ajungand la jumatatea spaghetei.
Eu:Ai facut asta intentionat?!Nu-i asa??
Allan:Da iubire!
*****
Am terminat cina romantica si am plecat la hotel.Am ajuns am facut un dus si m-am bagat in pat ,in bratele sotului meu.Am adormit foarte repede.Sper sa vs placa!Scuzati eventualele greseli!!❤❤❤
CITEȘTI
Avocat in timpul liber
Roman d'amourPovestea unei femei care ...este...ei bine dati-va seama din titlu.....iar povestea ei ia multe intorsaturi ciudate pe parcurs.