11.Fiinta

169 9 3
                                    

Cand incep sa fug .....ma impiedic de un ciot,umbra vine spre mine si lesin.
Ma trezesc intr-o casa intunecata cu aceea fiinta langa mine,se uita la mine.Nu am indraznit sa ma ridic.Ma ridicat si ma legat de un scaun.
Eu:Doamneeee...urata mai esti!!
Fiinta:Taci,ca altfel....o intrerup eu.
Eu:Da,bine am inteles.Ce vrei de la mine?
Fiinta:Cati ani ai?
Eu:Nu e treaba ta!!
Fiinta:Oare ce sa iti fac..sa stii ca am crocodili...
Eu:Esti nebuna?!De ce i-as spune uneia ca tine ,cati ani am?!
Fiinta:Ca altfel o fiinta ca mine si-ar hrani crocodili cu una ca tine.
Eu:Nu are cum sa ai crocodili intr-o padure!!
Fiinta:Chiar vrei sa aflii daca am sau nu?!Nu au mai mancat de 2 zile....vei fi un bufet!
Eu:Ok.Ok. Am 22 de ani.Zi ce vrei de la mine.
Fiinta:Pai ...atunci esti destul de mare ca sa afli adevarul!
Eu:Ce adevar???Cum am reusit sa ajung aici?!Ce proasta sunt!!!!off....
Fiinta:Taci ca sa iti spun!
Eu:M-am gandit mai bine...nu sunt curioasa...doar trebuie sa imi dai drumul si tu poti pastra secretul pentru tine sau sa mai spui altora..dar nu mie.Asa ca dezleaga-ma ca sa pot pleca.
Fiinta:Ai dreptate.......Nu o sa iti dau drumul si nici secretul nu ti-l spun.Ai avut o idee buna!O sa imi tii companie.
Eu:Eu vorbesc serios!Da-mi drumul ca altfel te dau in judecata!Sunt avocat nu o sa scapi de mine.!!
Fiinta:Nici tu de mine!!
Cum sa scap eu de aici??Asta cred ca a scapat de la ospiciu mai demult si acum ma sufoca pe mine!!!!Nu cred ca are crocodili dar nici nu vreau sa aflu.
Se pare ca voi sta ceva timp pe aici.

Avocat in timpul liberUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum