O noua zi,o noua provocare.Ma trezesc hotarata sa merg in padure,chiar daca nu stiu unde e .Dar in Dallas exista doar 5 paduri.Una din ele trebuie sa fie cea din vis.Imi suna telefonul:
Eu:Buna ziua!
Seful:Buna!Vroiam sa te anunt ca ai 5 zile libere ,deoarece am mai angajat 2 fete si acum lucrati in ture.Tu cu Teo si cele doua impreuna.
Eu:Bine.Va multumesc mult!
Acum sa incepem cautarea.Am cautat pe net padurile iar din acestea 5, au cimitir doar doua si anume padurea Capului Mort si padurea Veselã.
Plec inspre prima,merg 60 de kilometrii si cand ajung incep sa ma pierd prin ea pana cand ajung la un cimitir.Ei bine cimitirul era din 1980,nu era ca in vis.Plec inspre cealalta indoindu-ma de numele acesteia si de probabilitatea de a fi aceasta ,padurea din vis.Ajung, iar adierea vantului imi trezeste-n mine o vaga idee ca nu ar trebui sa mai inaintez....dar o fac.Merg pe cararea din vis ,vantul misca crengile copacilor intr-un mod infiorator.Merg cu pasi marunti fiind cu ochii in patru si atenta la orice sunete identice cu cele din vis.Ajung la o poteca care se despica in 3 parti,un in stanga,un in dreapta si una drept inainte.Nu imi amintesc sa fi fost si astea in vis.O iau inainte si merg pana la un semn pe care era inscriptionat un X.Ma intorc inapoi si o iau in stanga pana ajung tot la un semn pe care era desenat un cutit...ma sperii si ma intorc inapoi in fuga si o iau la dreapta sperand ca nu voi da de nimic socant.Merg si dau de cimitir.Vad inscriptionat anul din vis ..dar nimic interesant nu se intampla deocamdata.
Deodata de dupa un mormant o umbra inalta si inspaimantatoare se arata.Se indreapta spre mine iar cand incep sa fug........
CITEȘTI
Avocat in timpul liber
RomancePovestea unei femei care ...este...ei bine dati-va seama din titlu.....iar povestea ei ia multe intorsaturi ciudate pe parcurs.