E dimineata,de data aceasta nu ma mai trezeste ceasul ci Max,cu libuta lui pe fata mea.😂
Ma pregatesc ,iau micul de jun , si plec.Nu stiu cu cine sa il las pe Max si sunt nevoita sa il iau cu mine la munca.Ajung,vorbesc cu seful pentru a imi da acordul de al tine ziua asta aici.A fost de acord si incep munca.Pe la jumatatea programului vine o clienta.
Ea:Buna ziua!
Eu:Buna ziua!Doriti ceva??
Ea:Da.Este vreun loc liber aici la magazin,pentru ca sa muncesc?
Eu:Nu.
Ea:Dar alte locuri de munca stiti?Sunt dispusa sa fac orice.
Eu:Da,stiu.Crezi ca ai fi dispusa sa ai grija de un catel 5-6 ore??
Ea:Daaaa!!!De cainele dumneavoastra este vorba?
Eu:Da.Doriti sa fiti "dadaca"?
Ea:As fi incantata!Cand stabilim pretul si programul?
Eu:Pai....acum.Nu am niciun client.
Ea:Bine.
Eu:Salariul este de 12 milioane.Vei sta cu Max de la 8:00 pana la18:00/19:00.E bine?Cine stie...poate o sa fii dadaca mea nu nu mai lui Max....
Ea:Da.Multumesc.
Eu:Ne vedem maine la 8.Sa nu intarzii!!
Ea:Da.La revedere!
Super!!!Acum am dadaca!!!La sfarsitul programului plec spre casa cand ma suna Allan.
Eu:Buna.
Allan:Buna Abbey!Vrei sa vii acum la mine ? Vreau sa iti spun ceva foarte important.
Eu:ok.Vin.
Pornesc spre Allan si cand ajung ma intampina cu un buchet de flori si cu ciocolata.
Eu:Ce sunt astea?!
Allan:O mica atentie!
Eu:ok.Ce vroiai sa imi spui?
Allan:Intra si ia loc pe canapea.
Intru,ma asez si ascult curioasa ceea ce vrea sa imi spuna.
Allan:M-am gandit sa mergem doar noi doi intr-o vacanta.Ce zici?
Eu:Nu stiu...cu munca cum ramane?!
Allan:Iti iei liber.
Eu:......Vezi tu...am angajat o dadaca lui Max.Acum ar fi aiurea sa ii spun ca pentru o vreme nu va lucra.
Allan:Pai nu ii zici.Cu cat o platesti?
Eu:12 milioane.
Allan:E acceptabil.O sa o platesti incontinuare.Dar o sa il iei pe Max cu noi.
Eu:.........serios?!Crezi am din 20 de milioane sa ii dau si ei 12,si pentru nimic?!
Allan:Nu am zis asta....!O voi plati eu.
Eu:Dar ai de unde?!
Allan:Da,firma a fost cumparata de tatal meu si a obtinut foarte mult profit si mi-a trimis si mie bani.
Eu:Ok.Pai ...atunci accept.Va fi minunat.Eu plec.
Allan:Nu ,dormiti la mine.
Eu:Bine.
Luam cina si ne culcam,Max doarme in pat cu noi.Like-👍????
❤-Pupici!
CITEȘTI
Avocat in timpul liber
RomancePovestea unei femei care ...este...ei bine dati-va seama din titlu.....iar povestea ei ia multe intorsaturi ciudate pe parcurs.