Day 1

1K 63 31
                                    

15.03.2018 Perşembe

Bugün okula gelmeyişinin dördüncü günü. Bugün geleceğini düşünerek daha çok özendim kendime. Saçımı ve makyajımı dikkatlice yaptım. Ve herkesin gördüğü ve yakıştırdığı sarı sweatimi giyindim. Beden dersinde de giymiştim ama sen yine yoktun. Neden gelmediğini sınıftaki yakın arkadaşlarımdan öğrendim. Hastaymışsın. Kitap fuarına bile gitmemişsin.

Hastalığın çok mu ciddi? Neden gelmiyorsun?

Senin gelmeni istiyorum çünkü seni ciddi anlamda özledim.

Ve bugün ne oldu biliyor musun? Bizim sınıfta olan senin en yakın arkadaşına sevdiğim kişi sen hakkında ipucu verdim. Dedim ki "Bugün okula gelmeyişinin dördüncü günü. Çok hastaymış. Kimse biz konuşurken anlamasın diye de ona 'Swag' adını verdik." Ve o ne dedi biliyor musun? Bilemezsin tabii. "Beni uğraştırma. Gider üst kattaki bütün sınıflara bugün kim 4 gün boyunca yok yazıldı diye sorar herkese de hoşlandığını söylerim. O yüzden ya ismini söyle ya da gider ben öğrenirim.?" dedi.

Ben seni ona söyledim. Aslında ben demedim. Sıra arkadaşıma söylettim. Çünkü utanıyordum söylemeye. Ve en yakın arkadaşında beni öğrenmiş oldu. Ona sana söylememesini söyledim. Umarım söylemez.

Bundan sonra herşeyi tanrıya bıraktım. Ama çok korkuyorum senin öğrenmenden. Çünkü şuan bana nasıl bakıyorsan, öğrendiğinde de öyle bakmayacağını düşünüyorum. Bakışlarım kötü olursa buna nasıl dayanırım bilmiyorum. Aksi taktir de olumlu bir sonuçta olabilir.

Umarım herşey güzel olur.

🎀🎀🎀

Y/N: Beğendiyseniz ve devamının gelmesini istiyorsanız yıldızcığa basın. Günlük bir bölüm gelecek. Yorumlarını eksik etmeyin.

WenGa ile kalın~

𑁍 my diary || completed Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin