Medya ile okuyabilirsiniz. //
01.04.2018
CumartesiDün dediğim şeyden sonra cidden çok pişman olmuştum. Keyfim yoktu. Hiç bir şey yapmak istemiyorum. Bugün kursa sırf devamsızlık olmasın diye gidiyordum. Neyse..
Dün müdür yardımcısının yanına gittiğimiz de bizi masasının önüne oturtturdu ve bir şeyler gevelemeye başladı. Ardından da bize şu soruyu yöneltti.
"Biliyorsunuz okulun Avrupa birliği projesi var. Bu proje de yer almanızı ve yurt dışına gidecek öğrenciler arasında sizin de olmanızı istiyorum. Sizler projeye dahil olmak istiyor musunuz?"
Ahh doğru ya ben bunu tamamen aklımdan çıkarmışım. Aileme sorup ona göre gidip gitmeyeceğimi söyleyecektim.
Sabah okula giderken anneme "Anne, okulun yurtdışı projesi vardı ya Bayan Shea beni ve birkaç arkadaşımı götürmek istiyor. Gidip gitmeyeceğimi söylemen gerekiyor. Ona göre bildireceğim. Mesajı görünce direkt cevapla. Seni seviyorum meleğim"
Yok canım ne yalakalığı. Yani gitmek istiyordum yurtdışına. Zaten ülkeleri gezmek hayallerim arasındaydı. İzin verseler fena olmazdı lakin Yoongi de gelecekti. İşte bu yüzden de gitmek istemiyordum.
Okula yarı uykulu bir şekilde gelmiştim. Çünkü dün çok yorulmuştum. Okul çıkışında beni sevmeyen biriyle beni aşağılayan biriyle aynı ortam da temizlik yapmıştım. Yorgundum tabiiki. Hem zihnen hem de bedenen.!
İlk dersin Biyoloji olmasıyla uykum ikiye katlanmıştı. Ayakta uyuduğumu hoca anlamış olacak ki bana doğru "Uyuyacaksanız burada ne işiniz var?!" ciddiydi ve devam etti. "Seungwan kalk yüzünü güzelce yıka. Kendine gel. Hazır hissettiğinde sınıfa gel." demişti ve bende gözlerimi ovuşturarak çıktım ve tuvalete gittim.
Yüzümü yıkadıktan sonra kuruladım ve çıktım. Birkaç merdiven indikten sonra oturdum ve uykumun açılması için beklemeye başladım. Merdivenin demirine sarılmış bir şekilde uyuyakalmışım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𑁍 my diary || completed
Fanfiction🏅#1 in #taerene 🏅#2 in #smtown (new) 🏅#3 in #smtown 🏅#24 in #smtown 🏅#6 in #taerene 🏅#4 in #taerene 🏅#16 in #seulmin 🏅#101 in #btsvelvet