Day 17

274 37 24
                                    

02.04.2018
Pazar

Annemin gazabına uğramış bir şekilde sabahın erken saatlerinde uyanmıştım. Güzelce uyursun ve o güzel uykunun içine sıçılır ya en nefret ettiğim şey de bu. Normalde güzel olan ses o sıra sana çok çirkin bir şekilde gelir ve ters tarafından uyanırsın. İşte bugün tam da bu haldeydim. Agresiftim çünkü hem erken uyanmış hem de çirkin bir şekilde uyandırılmıştım.

Kahvaltımı ettikten sonra yatağıma geçtiğim gibi telefonu elime almam bir oldu. Telefonu açtım. Şarja taktım ve telefonun açılmasını bekledim. Telefon açılırken tavanı izliyordum. Biraz dalmış olabilirdim :)

Titrediğim de kendime geldim ve telefonu elime aldım. Telefon açılmıştı. Mesaj yağmuru ya da cevapsız çağrı yağmuruna tutulacağımı düşünüyordum. Ama öyle değildi. Ne arayan ne mesaj atan vardı. İşte bu kadar önemsiyorlardı beni. Kimsenin umrunda değilim.

İnternetimi kapattım ve annemin yanına gittim. Dizi izliyordu. Kardeşim de odasına çekilmiş tabletiyle oynuyordu. Bende anneme katılmayı düşündüm ve oturdum koltuğa. Dizi izlemeye başlamıştım ama dinlemiyordum. Çünkü başka şeyler düşünüyordum. Dün yaptığım saçmalığı, arkadaşlarımı, hayatımı sorguluyordum.

Tavana baktım ve Tanrı'ya dua etmeye başladım. Beni sınadığını biliyordum ama yoruldum.

Telefonum çalıyordu hemen kalkıp odama gittim. Arayan Seulgiydi. Yatağıma oturup açtım.

SG: "Selam"
SW: "hii~"
SG: "napıyosun?"
SW: "televizyon izliyordum annemle, sen napıyorsun?"
SG: "bende seni merak ettim de arayım dedim, aslında... seni Yoongi merak etmiş.. Sizin aranızda bir gelişme mi var?"
SW: "ne tarafa güleyim? Hahahahhh~ yoksa beni merak etmiyordun öyle mi?"
SG: "ya yok hayır merak ettim ama o her şeyi bana anlattı. Anlatması için ona yalvardım o da anlattı. Ve bu yüzden aradım seni. Mm... Şey... Sanırım o seni cidden seviyor"
SW: "Ahh bu konu hakkında konuşmak istemiyorum."
SG: " i sorry my bae~ şimdi ders çalışmam gerek. Gidiyorum bebeğim"
SW: "görüşürüz ayıcığımm~"

Telefonu kapattığımızda odaya annem girdi.

Mom: "SonSon sen şimdiden hazırlanmaya başla çünkü anca hazırlanırsın."

SW: "nereye gidiyoruz ki?" şaşkınlığımı gizleyemedim.

Mom: "Incheon'a. Babaannen akrabalarını çağırmış bizi de davet etti. Hiç gitmek istemiyorum babaannene de. Baban kırılmasın diye gidiyorum."

SW: "off anne. Bende gitmek istemiyorum. Yüzlerini bile çekmek ağır geliyor bana. Offf babaaaaa" kendimi yatağa attım.

Yerim: "Unni, mecbur gideceğiz şimdi kalk makyajını yap çünkü daha bana yapacaksın"

SW: "olduu~ başka? Bi git ya bu makyaj işini artık parayla yapacağım ha! Git saçını yap o sırada bende makyajımı yaparım"

Mom: "şşş kavganızı çekemem kalkın hazırlanın! "

Gözlerimi devirdim ve oflaya puflaya yatağımdan ayrıldım. Banyoya gidip makyajımı yapmaya başladım. O sıra da Yerim'de saçını maşa yapıyordu.

𑁍 my diary || completed Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin