06.04.2018
PerşembeEunhee'nin kafamızda anırarak şarkı söylemesiyle maalesef ki uyanmıştım. Yorgundum ve gözlerimi çok zor açıyordum. Oda da 3 kişi kalıyorduk. Eunhee ve Yunmi ile hiç sorunum olmadığı için şu anlık sıkıntı yoktu.
Yatağımdan doğrulup etrafa bakındım.
"Hâlâ İtalya da olduğuma inanamıyorum kızlar" dedikten sonra kızlarda beni onaylayan mırıldanmalar bırakmıştı odaya.Yataktan kalkıp düzelttikten sonra valizimin yanına çömüp kıyafet çıkarttım. Dün akşam konuşulanlara göre fazla sıcak olacakmış ve öğlen sıcağında gezmeye başlayacakmışız etrafı. Bu yüzden rahat olan sarı kıyafetlerimi giyinmeliydim. Göğüslerimi belli etse de sorun olacağını sanmıyordum. Çok az belli ediyordu sadece.
Kıyafetlerimi seçtikten sonra yatağımın üzerine koyup odamızdaki banyoya girdim. Yüzümü ve dillerimi fırçaladıktan sonra yüzüme güneş kremini sürüp odaya geçtim.
Eunhee ve Yunmi birlikte banyoya gidince bende üzerimi değiştirdim. Kıyafetlerimi katlarken odaya diğer odalardan bir kız tıklatıp içeri girdi.
"Kahvaltı hazırmış. Bizi çağırıyorlar" dedikten sonra kafamı onaylarcasına salladım. Kız kapıyı kapatıp gitmişti.
"Kızlar kahvaltıya çağırıyorlar. Hadi hızlı olun. Ben iniyorum aşağıya" dedikten sonra elimdeki kıyafetleri valizin üzerine koyup odadan çıktım.
Merdivenlerden saçımı yukardan toplamaya çalışarak iniyordum. Yukardan at kuyruğu yaptıktan sonra herkesin bahçede olduğunu düşünerek o yöne ilerledim.
Dışarıda ki masada herkes oturmuş sohbet ediyordu. Daha kahvaltıya bile başlamamışlardı. İtalyan hocalar ve öğrencilerin birkaçı buradaydı.
[ing] "Günaydın millet~" derken herhangi bir sandalyeye oturup masaya baktım.
Patrick[ing]:"Waoh Wendy.! Harika görünüyorsun!" Kıkırdadı.
"Ahh~ teşekkürler. Sende fena sayılmazsın" dedikten sonra gözlerimi Yoongi'ye çevirdim. Ayakta uyuyordu. Gözleri kapalıyken mırıldanmıştı.
Y:"sakın yavşayım deme. O benim. " kulağıma yakın bir şekilde demişti. Tam karşımda oturdukları için az da olsa dediğini duymuştum.
P: "sanmıyorum. Fazla güzel. Onunla takılacağım ;)"
Y:"elimden bir kaza gelicek şimdi! Sikicem ha."
Sadece Yoongi'nin dediklerini anlayabiliyordum. Neden bu kadar sinirlenmişti.
###
Herkes toplanmıştı ve artık kahvaltıya başlamıştık. Herkes ayrı bir konudan ayrı ayrı gruplaşarak konuşuyorlardı. Bende Patrick'le İtalya'nda nelerin bizi beklediğini sormuştum ve bunun hakkında konuşmaya başlamıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𑁍 my diary || completed
Fanfiction🏅#1 in #taerene 🏅#2 in #smtown (new) 🏅#3 in #smtown 🏅#24 in #smtown 🏅#6 in #taerene 🏅#4 in #taerene 🏅#16 in #seulmin 🏅#101 in #btsvelvet