18.03.2018 Pazar
Seni yarın görmek dileğiyle uyanmıştım bugün. Sadece bir dilek. Zaten göreceğim. Kendimi bununla avutuyorum sadece.
Yarın pazartesi. Eğer okula geç gelmeye devam edersem devamsızlığım 10'u geçecek. O yüzden erken gitmek zorundayım okula.
Sen sormadan neden geç geldiğimi söyleyeyim.
Uyuyakalıyorum, saçlarımı yapıyorum ve çantamı hazırlıyorum. Cidden çok uyuşuk bir insan olduğum için geç kalıyorum.
Başmüdür yardımcısı eğer milli marşımıza geç gelirsek, zamanında okulda ve sırada olmazsak disipline gideceğimi ve bunun bir disiplin suçu olduğunu söylerken çok kızgındı.
Sen okula erken geliyorsun Yoongi. Çünkü sen 1 saatlik yoku servisle geliyorsun. Benim evim 3 dk yürüyüş mesafesinde.
Evden çıkmak pazar günleri zulüm gibi bir şeydi benim için. Bugün çıkmak zorundaydım. Test kitabım bitmiş ve kitap almam gerekiyordu.
Ev topuzu ve eşofmanlarla evden çıktım. Hava kararmaya yüz tutmuştu.
Kulaklıklarımı takıp okulun karşısındaki kırtasiyeye yürümeye başladım.Okulun ordan geçmek zorundaydım. Kaldırıma çıkıp kafamı okulun bahçesinde çevirdiğimde basketbol oynayan SENİ gördüm.
O sırada benim için zaman durmuş, akmıyordu. Birden rüzgarın esmesiyle kendime geldim.
Kihyun'un seslenmesiyle gözlerimi senden çekip ona çevirdim.
Kihyun, "SonSon nereye gidiyorsun bu saatte?"
Soruyla afalladım ve gülümseyerek, "Kırtasiyeye gidiyorum. Test kitabı alacağım. Bence artık sende eve git. Sınav öğrencisisin sen"
Kihyun, sen ve arkadaşlarımız gülüştünüz. Sen ağzında bir şeyler geveledin.
Kihyun, "Endişelenme ben çalışıyorum yeterince"
Gülümseyerek kafa salladım ve bu kadar konuşmanın yeteceğini düşünerek el salladım ona.
Sense topu eline almış oynamaya devam ediyordun. Cidden birazcık arkadaşın gibi olamaz mısın?
Karşıya geçememe gibi bir huyum vardı . Uzun uğraşlar karşısında karşıya geçtim ve istediğim kitabı arayıp satın aldım.
Böylelikle dönüşte seni göremeden eve varmış oldum.
Normalde seni bugün burada görmek aklımın ucundan bile geçmemişti. Çünkü uzak bir yerde oturuyorsun. Gelmen saçmalık olurdu.
Beni önemsediğin günleri iple çekiyorum. Umarım önemsediğin günler olur.
🎀🎀🎀
Aslında kitabı yazmaya Şubat ayında başladım. Ama zaman bulamadığım için bir ay ilerletip Mart ayına çektim. Günlük yazıp atmak için. Bir de Pazar günlerini şuanlık kendim kurgulayıp yazıyorum. Diğer günleri yaşadıklarıma göre şekillendireceğim. Taaki her şey bitene kadar.
UMARIM KİTABI BEĞENİYORSUNUZDUR HEHEHEH:;))
Wenga ile kalınn~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𑁍 my diary || completed
Fanfiction🏅#1 in #taerene 🏅#2 in #smtown (new) 🏅#3 in #smtown 🏅#24 in #smtown 🏅#6 in #taerene 🏅#4 in #taerene 🏅#16 in #seulmin 🏅#101 in #btsvelvet