Day 7

268 39 7
                                    

21.03.2018 Çarşamba

Son iki haftadır okula erken geliyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son iki haftadır okula erken geliyorum. Devamsızlığım 7 gün ve eğer bunu 10'a tamamlarsam okulda kalacağım. Devamsızlığımı ve rapor hakkımı üniversiteye giriş sınavına yakınken kullanacağım.

İlk dönemki matematik hocamız yani sizinde dersinize giriyordu. Hatta sizin sınıf hocanızdı. Hamileydi ve ikinci dönem gitmek zorunda kalmıştı ya? İşte bugün en yakın arkadaşı olan sınıf hocamızdan doğurduğunu öğrendik.

Çok sevinmiştim. Erkek çocuğu olacaktı. Matematiği onunla daha iyi anlıyordum aslında.

Bu haberi öğle arası kızlara müjdeledim. Kızlar çok mutlu olmuştu. Güzel dileklerini sundular.

Öğle arası kızlar, Hoseok'tan büyük boy su istemişler. Çünkü onlara anca yetiyordu. Erkeklere öğle arası dışarı çıkmak serbestti. O yüzden istemiş olmalılardı.

Biz kızlarla arka bahçede çimlerde otururken Hoseok geldi ve bizimle oturmaya devam etti.

Daha sonra Matematik hocamızı arayıp güzel dileklerimizi dile getirmek istiyorduk. Bu yüzden aradık. Ama açmadı. Birkaç kez aradık. Geri dönüş yoktu. Daha fazla da rahatsız etmek istemedik.

Daha sonra yoldan sen, Kihyun ve Zico okulun girişine doğru yürüyordunuz. Seni görünce elim ayağım soğumaya başlamıştı bile.

Hoseok da görmüştü ve seni bildiği için de kafasını bana çevirdi ve kızlarla konuşmaya devam etti.

Hoseok'un bazen beni sevdiğini düşünüyorum. Bazen de öyle davranıyorki kardeş sanarsın bizi.

Senin hakkında konuşmaya başladığımda yada senin ismin geçtiğinde hep suratı farklılaşıyor. Bildiğin soğuk ifadeye dönüşüyor.

Hoseok derse girerken "Tenefüste kızları alda bahçeye gidelim. Tekrar arayalım hocayı" dedi. Bende onayladım kafamı sallayarak.

Tenefüste kzları almaya yukarı çıkarken Hoseokla karşılaştım ve Hoseok da geldi.

Ben hızla sizin sınıfa, kızların yanına girince bir şey fark ettim. Bana dik dik bakıyordun. Zico ve sen bana dik dik bakıyordunuz. Ben size bakmıyordum ama hissediyordum.

Ardımdan Hoseok da kuzeniyle konuşmak için sınıfa girdi. Eminim ki dik dik bakmaya devam ediyordun.

Bu öğrenmiş olduğun anlamına mı geliyordu?

Korkuyorum.

Sınıftan topluca çıkıp bahçeye gittik ve tekrar aradık. Ama yine açmadı.

O sırada ne düşünüyordun Yoongi? Beni öğrenmiş miydin Yoongi?

Bana öyle bir bakıyordun ki...

Benden bu kadar mı çok rahatsız oluyorsun?

🎀🎀🎀

Bölümler Nasıl? Ben günlük yaşanılan şeyleri yazdığım için akışı Nasıl bilmiyorum? Ve bu daha ne kadar devam eder onu da bilmiyorum.

UMARIM ilerki zamanlarda herşey çok güzel olur.

Wenga ile kalınn~

𑁍 my diary || completed Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin