Dizi: Rich Man, Poor Woman
Efsane bir dizi ya! Muh-te-şem! Ostları harika!!!
______________07.04.18
CumaSabah erkenden kalkıp evin etrafındaki parkta dolaşmak için hazırlandım. Siyah tişört ve altına kot şortumu giyindikten sonra saçımı arkadan bağlayıp çantamı koluma taktım. Kapıyı sessizce araladıktan sonra merdivenleri de ayaklarımın önüne basarak inmeye başladım. Sessiz olmalıydım. Çünkü herkes daha uyuyordu.
Duyduğum sesle yerimde sıçradım.
"Good Morningg~" sessizce mırıldanan sese döndüm.
"Aish! Korkuttun beni!" mırıldandım.
Karşımda siyah eşofmanlarla bir adet uyku sersemi Yoongi vardı.
Y: "Nereye gidiyorsun?" derken gözleri kapalı saçlarını dağıtıyordu.
"Bu seni ne ilgilendirir?" diye karşılık verdikten sonra dış kapıya yürümeye devam ettim.
Y: "İlgilendirir diye düşünmüştüm. Bende parka gidiyordum. Sen de gel" arkamdan geliyordu.
Çömelip ayakkabılarımı giyindikten sonra kapıyı sessizce açıp onu beklemeden dışarı çıktım.
Arkamdan o da çıkmış ve sessizce kapıyı kapatmıştı. Ona dönüp baş aşağı süzdüm.
"Gidip uyusan daha mantıklı. Şuna bak ayakta uyuyorsun resmen" gözlerimi devirip yüz ifadesini izlemeye başladım.
Y: "parkı merak ediyorum en uygun zaman sabahları. O yüzden herkes uyurken kalktım." diye esnerken konuştu.
"Bende. " dedikten sonra yüzünden gözlerimi çektim ve önüme dönüp yürümeye başladım.
O da elleri eşofman cebinde arkamdan ayaklarını sürte sürte geliyordu.
"Ayaklarını sürtmeyi kes!" dediğim de sürtmeyi bırakmış arkamdan ilerlemeye devam ediyordu.
###
Salıncağa oturmuş etrafa bakınıyordum. Diğer salıncağa da Yoongi oturmuş o da etrafa bakıyordu.
Y: "Seni öptüğümde ne hissettin?" kafasını bana çevirip cümlesini bitirdi.
Soruyla anlık şaşırmış daha sonra kafamı ona çevirip konuşmaya başladım.
"H-hiçbir ş-şey" kekelemiştim lanet olasıca. Önüme döndüm ayaklarımı sallamaya başladım.
Kalbim sıkışıyordu ve nefes alamıyor gibiydim. Niye yalan söyledim ki.
Beni öptüğünde kalbimin atışları uçaktan daha hızlıydı. Ve ilk olması fazla duygu ve anlam yüklüyordu.
Y: "n-nasıl? Ne demek hiçbir şey?!?!" kafasını bana çevirmiş titreyen sesiyle bana bağırıyordu.
Boğazımda yumru oluşmuş konuşamıyordum. Tuttuğum zincirleri sıkmaya başlamıştım. Kafamı öne eğdim hiçbir söyleyemedim.
Y: "bana cevap verecek misin?! Yok ya!? Sen bana yalan söylüyorsun.!" dediğinde ise kafamı kaldırdım ve ona çevirdim.
"Evet! Yalan söylüyorum. Oldu mu?" salıncaktan hızla kalkıp eve yürümeye başladım.
Yoongi bileğimi tutup kendine çevirdi ve dudaklarımı dudaklarıyla örttü. Ellerim sweatinin kenarlarını sımsıkı tutuyordu. Gözlerimi kapattım ve sertçe yutkundum.
Yoongi geri çekildiğinde gözlerimi açıp geri adım attım. Gözlerimi gözlerine götürüp derince bakmaya başladım.
"İlklerim olduğun için mutluyum Yoongi." dediğim de beni kendine tekrar çekip sarıldı.
Y: "Seni Seviyorum"
____________________
Yeni bir fic yayımlayım diyorum ama şimdi karakterlere yine karar veremedim ldöxlsld şimdik size sorucam
JoyJin mi?
Jinrene mi?
WenGa mı?
JungRi mi?
Bana sanki ben JoyJin yapacakmışım gibi geliyor mk şsösllxlsözllvls
WENGA İLE KALIN~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𑁍 my diary || completed
Fanfiction🏅#1 in #taerene 🏅#2 in #smtown (new) 🏅#3 in #smtown 🏅#24 in #smtown 🏅#6 in #taerene 🏅#4 in #taerene 🏅#16 in #seulmin 🏅#101 in #btsvelvet