1. tanıtım

117 37 16
                                    

Acıyı nedir biliyor musunuz? Ben çok iyi biliyorum... Acı ölüm demek, canının fazlasıyla yanması, sürekli ölüp ölüp tekrar dirilmen... Ama yine de sonunda öleceğini bilmen...

Şimdi diyeceksiniz ki 'kesin aşk acısıdır'
Evet aşk acısı da var ama ondan daha önemli acım vardı...Peki bu acımın kaynağı kim biliyor musunuz? BABAM!!! Kendi kızlarının, oğullarının, karısının acı çektiğini bile bile bize hâlâ acı çektiriyordu... Galiba akıl sağlığı yerinde olmadığı için... Haaa birde bu pislik adamın annesi de var onuda unutmamak lazım! 

Neyse bunları size uzun uzun anlatırım hatta yeri geldiğinde ağlarız da güleriz de ama o kadar eminim ki daha çok ağlıyacağız. Sinirden de gülüceğiz...
Size kendimden bahsedeyim.

Ben Bade Aksoy 21 yaşındayım tıp bölümü okuyorum. Annem Güneş Aksoy Babam Hakan Aksoy. Dört kardeşiz. İki abim bir ablam var. En büyük abimin adı Volkan küçük abimin adı Emre ablamın ki ise Mira. Babaannemin adı ise Arife. İzmirliyim ama İstanbul'da yaşıyorum.

Tamam benim yaşadığım acılar büyük ama benim acılarımdan daha büyük acılar yaşayanlar da vardı. Mesela annem, kardeşlerim. Onlar benden daha çok acı yaşamışlardı. Onlar okula yırtık ayakkabı yırtık elbiselerle kış günü montsuz okula giderlerdi. Annemin acısını anlatırsak çıkamayız ki... Anlatsam kitap olurdu sözü tam buna uyardı.

Benim acım ise biraz daha farklı. İnsanlar  çok ama çok acımasız. Peki sizin hayatınızda benim gibi kız var mı? İçine kapanık, her gün gözleri şiş bir şekilde okula gelip dersine odaklanmaya çalışan, bugün yine ne olucak diye düşünen, bazen duygulanıp gözünden aniden bir damla yaş düşen, ama ne olursa olsun dimdik ayakta durmaya çalışan?

Acının ne zaman geleceğini bilemezsiniz dimi ama ben biliyorum... hergün yanımda olan acıyı nasıl da zamanlamasını bilmeyeyim.

Birçok kişi elbette acıyı çok fazla tatmıştır. Hiç bir zaman diyemem ki 'benim acım herkesden büyük ' diye çünkü eminim ki benim acımdan daha büyük acılar vardır.

Peki siz bu kitabı okumaya emin misiniz?

Sessiz GözyaşlarımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin