1.Bölüm

5.3K 116 2
                                    

Ben küçüklüğümden beri Kore'nin baş kenti Seul'de yaşıyordum.. Ailemi 5 yıl önce yangında kaybettim.. Her aklıma geldiklerinde onları özlüyor ve: "Neden bende ölmedim?" diye isyanda bulunuyordum... Korede bir kuaförde makyöz olarak çalışıyordum.. Bir gün yine sabah işe gitmek için kalktım.. Çok tuhaftı.. Hiçte öncekiler gibi hevessiz değildim.. Sanki bir kuvvet beni işe gitmem için zorluyor gibiydi.. Üzerimi değiştirip işe gittim.. Her zamanki gibi işim icabı müşterilerimle ilgilenip, makyajlarını yapıyordum.. İşimi bitirdim, eve gidicem derken birden bir müşteri daha geldi ve:"Merhaba, benim acil bir makyöz'e ihtiyacım var.. Basın konfransına yetişmem lazım ama kendi makyöz'üm rahatsız olmuş ve gelemeyeceğini söyledi" deyip konuyu izah etti.. Bende hemen kendisiyle ilgilendim:"Buyurun efendim , bugünki kombininiz nasıl? Ona göre makyaj yapmam gerekiyor" dedim.. O anda kadın:"İyi makyaj yapa biliyor musun? Sana güvene bilir miyim?! Kusura bakma ama ben ünlüler ile çalışıyorum ve güzel görünmem şart" dedi.. Müdürem hemen olaya el koyup:"Merak etmeyin efendim kendisi en güzel makyaj yapan çalışanımızdır" - diye kadını rahatlattı.. Ben hemen kendisine kombinine uygun bir makyaj yaptım.. Kadın hiç bir şey söylemeden ödemesini yapıp çıktı.. Acelesi var gibiydi.. Herneyse sonra eve gittim.. Yemeğimi yedim, Ve yorgunluğu üzerimden atmak için uyumaya çalıştım.. Sabah bir telefon aramasıyla uyandım...

KAI ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin