Ben gözlerimi kapamış şekilde:"Allahım eğer bu rüyaysa beni uyandırma.. Gerekirse sonsuza dek uyumaya razıyım"-diye düşünüyordum..Gözlerimi açtığımda Kai hala karşımda dikilmiş bana o güzel gözleriyle bakıyordu.. Onunla olmak beni o kadar huzurlu hiss ettiryordu ki.. Ama tabii Kai izin verir mi bu sessizlik decvam etsin?! Kai:"Böyle hiç bir şey yapmadan bakmaya devam edersen açlıktan ölücem" "Yaa.. Hasta olan benim.. Yemeği senin yapman gerekmez mi?" "Ben mi? Ahh cidden.. Daha yumurta kırmayı bilmiyorum"-der ve güler.. "Şşşş.. Mız-mızlanma hemen.. Tamam ben yaparım ama bulaşıklar sende! Tamam mı?!" "Şaka yapmıştım.. Sen git dinlen.. Daha tam iyileşmiş değilsin" "Olmaz mutfağımı senin eline veremem.. Bende yardım edicem" "Ne inatçı çıktın sen ya.. İşimiz var senle" Hemen mutfağa geçtik.. Kai yemek yapma konusunda baya iyi görünüyordu.. Birlikte çok eğleniyorduk.. Bu sevdiğinle yemek yapma işi gerçekten dizilerde olduğu gibi çok eğlenceliydi.. Yemeği servis etmekteydi sıra ama Kai'ye telefon geldi ve şirkete gitmeli oldu.. "Benim gitmem lazım birtanem.. Kendine iyi bak.. Yenmeğinide bitir" "Peki"-diyerek yemeğimi bitirdim.. Daha sonra televizyon izlemek için salona geçtim.. Artık akşam saatleriydi ve kapı çaldı.. Kai gelmişti:"Ben geldim" "Hoş geldin" "Napıyorsun? Sana güzel haberlerle geldim" "Ne haberi?" "İş aramana gerek yok.. Yeniden bizim şirkette bizim makyöz'ümüz olarak çalışacaksın" Mutlu olmuştum hemen, sevinçten ne yapacağımı bilmeden Kai'nin boynuna sarıldım.. "Ne yapıyorum ya.. Kendine gel"-diye kendimi geri çektim.. O sırada Kai:"Özellikle benim makyöz'üm olmaya devam edeceksin"-diyerek belimden tutarak beni kendine çeker.. Kulağıma eğilerek sakin sesle:"Hmm bu güzel haber için ne kadar uğraştım biliyor musun? Ama hala hediyyemi almış değilim.. Hmm?" "Hediyye mi? Ne hediyyesi? "Öyle çok zor bir hediyye değil ya.. Bir öpücük sadece" "Öpücük mü?" "Evet öpücük.. Sevgili değilmiyiz?!Sevgili olduğumuza göre bence bu öpücüğü hak ediyorum" "Peki..Bir kere ama.. Tamam mı?!"-diyerek tamda yanağından öpücük konduracaktım ki, Kai yüzünü bana çevirdiği için dudaklarından öpmüştüm.. Utandığımdan ağzımı tuttum oda bana bakarak:"Yarına bol enerjiyle uyanmama yeter galiba"-der ve güler..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAI ile hayal et
FanfictionEXO'dan Kai ile hayal et.. Her bölümü heyecanla okumanızı umuyorum..❤