10. Bölüm

1K 46 1
                                    

Ben çok utanmıştım.. Kai:"Peki o zaman.. Yarın görüşürüz.. Sabah seni almaya gelicem.. Hoşçakal"-diyerek evden çıktı.. Bende uyumaya gittim.. Malum erken kalkmak zorundaydım.. Sabah kapının sesine uyandım.. Kapıyı açmaya gittim.. Kai:"Günaydın pirenses" Bende ukulu şekilde:"Ahh sen miydin? Günaydın" "Birini mi bekliyordun?" "Hayır ama fazla erken değil mi? Ne güzel uyuyordum" "Kusura bakmayın hanım efendi sizi uykunuzdan ettim.. İşten bu kez geç kaldığın için kovulursan artık seni kurtaramam.. Hadi hazırlan çıkalım" "Ayşşş peki"-diyerek üzerimi değişmek için odaya çıktım.. Daha sonra Kai ile birlikte şirkete gittik.. Tüm yol boyu elimi tuttu.. Şirkete girdiğimizde bizi el-ele görenler bize şaşkınlıkla bakıyorlardı.. Ben Kai'ye:"Elimizı bıraksak mı?" "Neden?" "Her kes bize garip şekilde bakıyor" "Bakarlarsa baksınlar.. Sevgiliyiz biz!" Bende utanırcasına yüzümde hafif gülümsemeyle ona baktım.. Daha sonra Kai pratik odasına geçti bende onu pratik yaparken izlemek istiyordum ama kendi işlerimi hall etmem gerekiyordu.. İş çıkışı Kai yanıma geldi.. İşinin çok olduğunu ve eve gitmem gerektiğini söyledi.. Bende bu yüzden işim biter-bitmez eve gittim.. Eve gittiğimde kapının açık olduğunu gördüm.. "Allah.. Allah.. Kapıyı kapamamışmıyım?!"-diyerek içeri girdim.. Eve girdiğimde her yerinin dağınık olduğunu gördüm.. Birileri evime girmişti.. Telefonumu alıp polisi arayacaktım ki, biri ağzımı tutarak beni bayılttı.. *20 dakika sonra* Gözlerimi açtığımda her tarafı alev almıştı.. Ben zar-zor ayağa kalkmaya çalışıyordum..

~Kai'nin ağzından~ "Aşk böyle bir şey her halde.. Önceleri pratik odasından çıkamazdım.. Ama şimdi S/A'ni göre bilmek için bir an önce pratik bitsin istiyorum" Ben S/A'nin evine gittim.. Yolda güzel gülleri görünce bir buket yaptırdım.. İçimde endişe vardı.. Ama heyecandandır diye kendimi rahatlattım.. Tam o sırada yanımdan itfaiye arabaları geçti.. O anda içimdeki sıkıntı dahada arttı.. S/A'nin evine doğru koştum... S/A'nin evini gördüğümde alevler içindeydi.. Şoktan elimdeki buket yere düştü.. Ben koşarak eve girmeye çalıştım ama itfaiciler izin vermediler.."S/A!(x2)"-diye bağırıyordum çaresizce.. Ben itfaicileri kandırıp içeri geçtim.. İçeri alevler içindeydi.. "S/A!(ex6)"-diye bağırarak onu arıyordum.. Sessizliği S/A'nin sesi değilde alevlerin çıtırtısı bozduğu için ağlamak üzereydim.. 

~S/A'nin ağzından ~ Ayağa kalkıp kendimi dışarı atasım vardı ama yapamıyordum.. "Her yer alev içinde.. Allahım ne yapıcam"-diyerek ağlıyordum ki, Kai'nin sesini duydum.. Karşılıklı olarak ona seslenmeye çalışıyordum ama dumandan boğulmak üzereydim.. En sonda Kai'yi karşımda gördüm.. Ona doğru ilerlerken yere düştüm.. Sonrası karanlık...

KAI ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin