Odaya girdiğimde iyice heyecan yaptım.. Üyelerin nerdeyse hepsi grim odasındaydı.. Kai ve Sehun hariç.. Ekipte 3 kişiydik.. Ben ilk Xiumin'le ilgilendim.. "Ahhh nasıl böyle bebek gibi yüze sahip ola bilir?!"-söylüyordum hep içimde.. Xiumin'in makyajını bitirdikten sonra Suho'nun makyajını yaptım.. O sırada Kai Sehun'la birlikte odaya girdi.. Kai'yi karşımda görünce iyice bir yutkundum.. Kendisi Exo'dan biasımdı ve onu tamda karşımda, burnumun dibinde görmek elimi titretiyordu.. Ben Suhonun makyajına odaklandım.. ~Kai'nin ağzından~ Sehunla grim odasına gittik.. Odaya girdiğimde her şey yolundaydı.. Bir tek o kızı görene kadar.."Bu kız bana çok tanıdık geliyor.. Yoksaa.. Olamaz ya.. Yoksa bu o kız mı? Ayşşş.. Şimdi ne yapıcam" Birden "Kai-şi.. Makyajınızın yapılması gerek lütfen oturun"-diye bana seslendi.. Ben ne yapacağımı bilemedim ve duymamazlıktan gelip hemen diğer makyöz'ün karşısında oturup makyajımı yapmasını söyledim..
~S/A'nin ağzından~ Suho'nun makyajını bitirdikten sonra Kai'ye seslendim ama galiba beni duymadı.. Zaten bende ilk günden bunca heyecanı kaldıramam dedim ve odadan çıktım..
~Kai'nin ağzından~ Kız odadan çıktıktan sonra rahatladım.. Hemen olup biteni öğrenmek için bu işlerle ilgilenen Yeon Joo'nun yanına gittim..Odasına girmeden önce "müsait misiniz?-diye sordum..Yeon Joo:"Evet.. Senin ne işin var burda? Ekip az sonra çıkıcak neden hazır değilsin?" "Bir şey sorup çıkıcam.. Makyöz'lerden biri yeni galiba?" "Ahh evet.. Dün işe aldım.. Neden sordun?" "Hiç öylesine.. Vaktinizi aldığım için özür dilerim hemen gidip hazırlanayım"-söyledim ve odadan çıktım..Odadan çıkar-çıkmaz Suho bana seslendi:"Kai nerdesin?! Hadi seni bekliyoruz" "Hazırlanıp geliyorum"-diyerek giyim odasına gittim..
~S/A'nin ağzından~ Heyecanlı iş günümün ardından eve gitme vakti gelmişti.. Zaten Exo çoktan şirketten ayrılmıştı.. Eve gider-gitmez yemek yeyip, uyudum.. Yarın işe öğlen gitmem söylenmişti.. Bu yüzden rahattım.. Sabah kapının sesine uyandım.. Açtığımda bana posta geldiğini gördüm.. Hemen açıp içine baktım.. Kimin gönderdiği üzerinde yazmıyordu.. Kutuyu açtığımda içinde elbise ve mektup olduğunu gördüm.. Mektubu hemen açıp okudum: "İlk iş gününüzde kaba davranarak elbisenizi mahv ettiğim için özür dilerim.. Bu elbiseyi mahçupluğum olarak kabul edin lütfen.. İyi günler" İmza yerinde isim yazmıyordum ama ondanda heycanlı kelimeler vardı:"İsmimi umarım bir gün öğrenirsin ama o zaman bu imza yerinde ismim değil "sevgilin" yazısı olucak...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAI ile hayal et
FanfictionEXO'dan Kai ile hayal et.. Her bölümü heyecanla okumanızı umuyorum..❤