Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım:"Ahh.. Gerçekten sabahın köründe beni arayanda kimdi?!" Telefonuma baktığımda özel numara olduğunu gördüm.. Merakıma yenik düşüp hemen açıp :"Alo? Kimsiniz?" diye cevapladım.. Anonim:"Merhaba.. S/A ile mi görüşüyorum acaba?" Arayan bir kadındı.. Ama tanıdık değildi.. "Evet benim.. Siz kimsiniz? Ve beni neden aradınız?"-diye sorgularken, kadın:"Benim adım Yeon Joo.. Dün siz bana makyaj yapmıştınız.. Hatırladınız mı?" deyip açıklama yaptı..Hatırlamıştım hemen"Ahh evet.. Size nasıl yardımcı ola bilirim? Makyajınızı mı beğenmediniz acaba?! "-diye endişeyle sordum.. Daha sonra kadın:"Ahh hayır tabiikide.. Aksine el kabiliyetinizi çok beğendim.. Ben SM Enterteinment'de menejer yardımcısı olarak çalışıyorum.. Dün bana yaptığın makyaj herkez tarafından çok beğenildi.. Sayende güzel övgüler aldım.. Beni genç göstermeyi nasıl başardın?"-diyerek güldü.. Ben derin bir ohh çekip:"Bir anda beni kötü makyaj yüzünden azarlıyacağınızı düşündüm" dedim ve güldüm, oda:"Şey eğer bir sakıncası yoksa bu gün şirkete yanıma gele bilir misin? Seninle konuşacaklarım var"dedi..Ne diyeceğimi bilemeden birden "Tabii ki gelirim" diye onayladım.. "O zaman görüşürüz" dedi.. Bende "Görüşürüz efendim"-diyerek aramayı sonlandırdım.. Meraktan çatlayacak gibiydim.. Acaba beni neden yanına çağırdı.. Bunu öğrenmenin tek bir yolu vardı.. Hemen üzerime bir elbise giyip, hafif bir makyaj yapıp, kahvaltı yapmadan çıktım.. Şirketin yakınında bir kafede (tabi bulabilirsem) kahvaltı yaparım diye düşünüp yola koyuldum.. Açlığımı yatıştırmak için kahve alıp şirkete girdim.. Tam kapıdan içeri girmiş, baş döndürücü SM şirketini seziyordum ki birden biriyle çarpıştım..Bildiğin bir sarsıntı yaşadım ve kahve üzerime döküldü.. O sinirle:"Ahhh önüne baksana be adam (Aslında öküz derdimde şimdik ben gayet edepli olduğumdan diyemedim jsjssj)!"-diye bağırdım.. Ve o sırada tanıdık bir ses bana "Ah özür dilerim ama karşınıza baksaydınız size çarpmıycaktım!"-diye ukalaca cevap verdi.. Sinirle kafamı kaldırıp ona haddini bildirmek istedim ki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAI ile hayal et
FanfictionEXO'dan Kai ile hayal et.. Her bölümü heyecanla okumanızı umuyorum..❤