7. Bölüm

1.4K 52 8
                                    


Arayan Kai idi.. Ben telefonu kapattım.. Artık kapıyıda çalan da yoktu.. Akşam olmuştu, ben rahatlamak için dışarı çıktım.. Parkta geziyordum ki, yağmur yağmaya başladı.. Her kes ıslanmamak için koşuşturuyordu.. Bense oturacakların birinde oturdum ve yağmurun tadını çıkardım.. Yağmur yüzünden parkta nerdeyse hiç kimse yoktu.. Bir tek ben deli ıslak vaziyyetde yağmuru izliyordum.. Birden yağmurun üzerime yağmadığını gördüm.. Kai şemsiyesini üzerim etutmuştu.. Kai:"Burda yalnız başına ne yapıyorsun? Tamamen ıslanmışsın.. Hasta olmadan eve girsek iyi olucak"-diyerek kolumdan tutdu.. Ben ayağa kalkarak:"Bu ne şimdi? Neden burdasınız?" "Neden mi burdayım? Hala anlayamadın mı?" "Neyi anlayamadım? Anlamıyacak ne var ki? Bakın bu yaptığınız gerçekten çok yalnış.. Ben zaten size baya bir sorun yaşattım.. Gerçi bunun bedelinide ödedim.. Şimdi izin verirseniz yalnız kalmak istiyorum"-diyerek ordan uzaklaştım..

~Kai'nin ağzından ~ S/A'nin söyledikleri beni yaralamıştı.. Oysa benim tek isteğim ona daha yakın olmaktı.. Onu rahatsız etmek istemiyordum.. Giderken dur demeliydim.. Ahh Tanrım.. Bunu yapacak cesaretim yok.. Az kalsın boğulucam.. Kelimeler boğazımda dizilmiş gibi..

~S/A'nin ağzından ~ Oradan uzaklaştım ama sanki bir yanım eksikti.. Neler oluyor? Bu sorunun cevabı oydu.. Kai.. Ben galiba Kai'ye aşıktım.. Öyle-böyle değil sırıl-sıklam (Sırıl-sıklam olursun tabii az gezseydin yağmurda jbsjdjdb).. Eve geldim.. Kendimi halsiz hiss ediyordum.. Üzerimdekileri çıkarıp uyudum.. Bir kaç dakika sonra yerimden kalktım.. Durumum bir öncekinden daha kötüydü.. Ateşim çıkmıştı.. İlaç almak için odadan çıktım.. Ama evde ilaç bitmişdi.. Ben ilaç almak için dışarı çıkacaktım ki kapı açılır-açılmaz yere yığıldım..

~Kai'nin ağzından ~ Ben yurda geldiğimde üyeler salonda oturuyorlardı.. Gözlerine görünmeden odama çıkmak istedim ama "Kai geldi!"-diye Chanyeol seslendi.. Üyeler etrafımı sarıp merak içinde "Ne yaptın? Konuşa bildin mi?"-diye sorular sordular.. Ben onlara ne diye biliridim ki?! "Çok yorgunum çocuklar.. Yarın konuşsak olur mu?"-demiştim ki Baekhyun:"Ne yapmaya çalışıyor bu çocuk? Ona hiss ettiklerini söylemelisin.. Sonra geç ola bilir"-derken üyeler onu doğruladı.. "Ama hyung denedim olmuyor.. Bir türlü cesretimi toplayamıyorum.. Bana karşı kendini mahçup hiss ediyor" Baekhyun:"Aptal çocuk.. Ayşş çıldırıcam" Chanyeol:"Görende Baek'in kız tavlama ustadı zann edicek"-diyerek gülerler.. Suho:"Kai içinden ne geçiyorsa söyle" o sırada Sehun:"Gerekirse öpmeside gerek öyle değil mi?" Üyeler:"Ahhh mutlaka"-diyerek şeytani gülüş atarlar.. "Ahh siz çocuklar.. O zaman gidiyorum" Baek:"Sanırım elimde süpürgeyle seni kovalamam gerekicek"-diyerek resmen beni dıçarı attılar.. Ben S/A'nin evine gittim.. Saat 00:30'du.. Kapıya yaklaştıkça "Bu saatde uyuyordur.. Onu rahatsız etmem doğru olmaz"-diye düşünuyordum.. Tamda vaz geçicektim ki kapı açıldı.. Bu da ne? Kapı açılır-açılmaz S/A'nin yere düştüğünü gördüm..

KAI ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin