14. Bölüm

770 30 1
                                    

Kai'den mesaj geldi:"Eve vardın mı?" "Evet.. Şu anda kapının önündeyim"-diye cevapladım.. "Sana söylemek istediğim bir şey vardı ama erken ayrılmışsın" "Kusura bakma seni meşgul etmek istemedim o yüzden işim bitince ayrıldım" "Anladım.. Yarın için bir şeyler ayarladığımı söyleyecektim" Ben heyecanla:"Yarın mı?" "Evet.. Yarın için hazırlan seni bir yere götürücem" "Nereye?"-diye yazdım.. Oda bana:"Sürpriz.. Şık giysi giy gittiğimiz yer farklı bir yer olucak"-olarak cevap yazdı.. Ben sabırsızlıkla yarının olmasını bekliyordum.. Ama ilk önce giysi bulmam gerekiyordu.. Bu yüzden Min Ji'yle konuşmaya gittim.. "Min Ji yarın için şık bir elbiseye ihtiyacım var" Min Ji:"Neden ki?" "Lazım işte.. Ayrıntıları bilmiyorum.. Kai beni bir yere götürecekmiş.. Yarın için hazır olmamı istedi" "Oha kızım.. Bu büyük bir olay" "Napıcam ben.. Tüm giysilerim yangında mahv oldu.. Dahası Kai'nin benim için yolladığı kıyafetin mahv olması.. Bana aldığı ilk hediyeye sahip çıkamadım" "Olan olmuş.. Dünyanın sonu değil ya" Min Ji bir az düşündükten sonra:"Bir dakika internetden sipariş ede biliriz" "İyide siparişi yarın için yetiştirirler mi? İnternet alış-verişlerişlerini sevmediğimi biliyorsun" "21. yüzyıldayız kızım.. Bazen gerçekten benim arkadaşım olduğuna inanamıyorum" Ben son şans bu deyip internetden kıyafet almaya karar verdim.. Tüm gece kıyafetlere baktık ve en sonda birini sipariş ettik(kıyafeti kendi fantezinize bırakıyorum).. "Yarına yetişdireceklerinden emin misin?" Min Ji:"Sakin ol.. Sipariş ettik bir kere.. Şimdi gelmesini bekliycez.. Ayrıca bu ne gerginlik? Rahat ol.. Hadi uyu" "Bilmiyorum.. İlk kez buluşucaz bu yüzden heyecanlıyım" "Arkadaşına güven.. Seni pirensesler gibi yapıcam.. Hadi uyu, dinlen.. erken kalkıcaksın" Bir-birimize:"İyi geceler"-söyleyip uyuduk.. Yarın erkenden kalktım.. Min Ji'ye:"Min Ji(x2)" "Hmm.." "Kalk hazırlanmama yardım et.. Kiyafet de hala gelmedi" Min Ji uykulu şekilde:"Gelir yaa (Min Ji'de kendimi görüyorum bir türlü uyanamayan admin temsili kjbjbkjbljkb)" Ben başka bir şey söylemeden banyo yapmaya gittim.. Banyodan çıktıktan sonra Min Ji elinde sipariş verdiğim kıyafetle beni bekliyordu.. Min Ji:"Sana ne demiştim?" "Çok teşekkür ederim canım arkadaşım" "Teşekküre gerek yok.. Hadi üzerine giy.. Nasıl olduğuna bakalım" Ben kıyafeti üzerime giydim.. Min Ji:"Yaaa çok güzel oldu" "Gerçektende güzel oldu.. Sipariş verirken tereddüt etmiştim" (kıyafetimizde hayalen fotoğraftaki olduğunu düşünelim lütfen :) ) Bir kaç dakika sonra Kai aradı.. Telefonu açtım.. Kai:"Sevgilim.. Hazır mısın?" "Henüz değil" "5 dakkaya kapının önündeyim.. Tamam mı?" "5 dadika mı? Henüz bayodan yeni çıktım" "Ben bilmem.. Yoldayım ben" Kendin bilirsin.. Kapının önünde beklemek hoşuna gidiyorsa gel" Kai gülerek:"Anladım.. O zaman 1 saat" "Tamam.. Şimdi kapatmam lazım.. Malum hazırlanmam gerek" "Peki" Telefonu kapattıktan sonra hazırlanmaya başladım.. Daha 1 saatim dolmamıştı ama kapı çaldı.. Min Ji koşarak geldi:"Enişte geldi.. Hazır değil misin daha?" "Bu kadar erken mi?" Ben apar-topar hazırlıklarımı bitirip aşağıya indim..
~Kai'nin ağzından ~ Bu gün benim için çok önemli bir gündü.. Uzun zamandır beklediğim bir gün sonunda gelmişti.. Ben heyecanlı bir şekilde S/A'yi evin önünde bekliyordum.. Ve nihayet kalbimin hızlı atmasına neden olan o güzel sesiyle bana seslendiğini duydum.. Arkama doğru döndüm.. S/A farklı görünüyordu.. Giysisi, makyajı, saçları.. Aklımın başımdan aldı.. "Sonunda pirenses sevgilim geldi.. Çok güzel görünüyorsun"-diyerek yanağına öpücük kondurdum.. S/A:"Nereye gideceğimizi gerçekten söylemiyecek misin?" "Tıpkı bir pirenses gibi olmuşsun.. Hatta onlardan bile daha güzelsin" "Teşekkür ederim" "Gideceğimiz yerse sürpriz.. Hadi arabaya bin gidelim" S/A'i arabaya bindirip yola çıktık.. "Yolumuz uzun istersen bir az uyu.. Varınca haber veririm" "Hayır.. Uyumuycam"-diye söyledi ama malesef yolun yorguluğundan dolayı uyuya kaldı.. 

~S/A'nin ağzından~ Gözlerimi açtığımda hala yoldaydık.. "Gelmedik mi daha?" Kai:"Az kaldı.. Ama sende hiç iyi yol arkadaşı değilsin.. Uyumuycam demiştin" "Öyle içim geçmiş.. Uzun yolculuklar yapmaya pek alışık değilim" "Manzarayı görünce hep buraya gelmek isteyececeksin" "Daha önce geldiyin bir yer olmalı" "Evet bir kere gezi zamanı gelmiştim" Bir az daha gittikten sonra yol kenarlarının renkli ışıklarla süslenmesi karşısında büyülendim.. Hava kararmaya doğru gidiyordu.. Kai arabayı bir restoranın otoparkında durdurdu.. "Geldik mi?"-diye sordum.. "Evet" Her ikimiz arabadan indik.. Kai benim elimden tutarak gözlerimi kapatmamı istedi.... 

KAI ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin