5. Bölüm

2.2K 69 2
                                    


Bu gerçekmiydi şimdi? Uykulu olmalıyım.. Mektubu tekrar-tekrar okuyordum ve okudukca yüzümde anlamsız gülümseme oluşuyordu.. Sevgilim kelimesine kilitlenmiş gibiydim.. Qaliba bundan hoşlanmıştım.. Daha sonra elbiseyi denemek için üzerime giydim.. İnanılmaz güzeldi ve ayrıca pahalı elbiseye benziyordu (fotoğraftaki elbise).. Elbiseye bakıp-bakıp duruyordum.. Kafamda fazlasıyla soru vardı.. Kim? Ne için? Bu elbisede ne? Dalgınlıktan saatin nasıl geçtiğini anlamamışım.. İşe gitme vaktim gelmişti.. Hemen hazırlanıp çıktım..Bu gün yapacak pek bir görevim olmadı.. Üyeler pratik odasındalardı.. Dolayısıyla hiç birini görme fırsatım olmadı.. Şirketin kafesine kahve içmeye gittim.. Bir az oturduktan sonra Kai geldi.. Ve oda bir kahve aldıktan sonra gelip benim yanımda oturdu.. "Merhaba S/A" "Merhaba efendim" "Nasılsın? Bu arada umarım burda oturarak seni rahatsız etmiyorumdur?" "Teşekkür ederim iyiyim.. Hayır tabiikide" Öyle söyledim ama heyecandan kahveyi doğru-dürüst içemiyordum.. Bir az havadan sudan konuşma yaptık.. Kahvemi bitirdikten sonra:"İyi günler efendim artık geç oldu eve gitmeliyim"-diyerek masadan kalktım.. Hava kararmıştı.. Birden arkadan Kai bana seslendi.. Koşarak gelmiş olmalı ki, nefessiz kalmıştı:"Bu ne hız.. Az kalsın ölüyordum.. Hava karardı izin verirsen sana eşlik edicem" Bu ne şimdi? Neden bana eşlik etmek istiyor ki?:"Hiç gerek yok.. Ben kendim dolmuşla rahat-rahat giderim.. Merak etmeyin.. Hem insanlar yalnış anlaya bilirler" "Aff edersin ama neyi yalnış anlaya bilirler? Asıl senin bu saatde eve yalnız gitmen doğru olmaz" "Ama.." "Aması yok seni eve ben götürücem o kadar! Hadi gidelim" Ben hiç bir şey söyleyememiştim.. Yol boyu bana ailemle, hayatımla ilgili sorular soruyordu.. Bende olan-biteni ona anlatıyordum.. Artık eve gelmiştik:"Sonunda geldik.. Bana eşlik ettiğiniz için teşekkür ederim efendim"-diyerek minnettarlığımı iletiyordum ki, birden Kai:"Bu ne demek? Bu kadar yol geldim.. Beni evine davet etmiyecek misin?" Ben bir şey söylemeden Kai bana:"Neyse.. Böyle bir şey söylemediğimi farz et"-diyerek gidiyordu ki onu durdurdum:"Özür dilerim.. Yorgunsunuzdur, eve gidip dinlenmek istersiniz diye teklif etmemiştim..Qaliba hata yaptım.. Tekrar özür dilerim" "Asıl benim böyle emrivaki yapmam yalnıştı.. Ben özür dilerim" "Hadi içeri geçin" Kai'yle içeri girdikten sonra evin halini görünce delirdim.. Panikten ne yapacağımı bilemedim ve koltuğa oturmasını rica ettim.."Özür dilerim ya.. Bir az ortalık dağınık"-diyere ortalığı toplamaya başladım..

~Kai'nin ağzından~ S/A'nin evi gerçekten dağınıktı.. Yardım etmeli miyim? Birden koltuğun üzerindeki sabah yolladığım ekbiseyi gördüm.. Elbiseyi denemiş olmalı.. Acaba nasıl oldu? Yakışmışmıdır? Merakımdan kendisine sormaya karar verdim:"Bakar mısın? Bu elbise senin mi?" "Evet.. Sabah postayla birileri bana göndermiş" "Birileri mi? Kim olduğu hakkında bir fikrin yok mu?"-diye sordum.. Sanki elbiseden haberim yokmuş gibi.. "Hayır efendim" "Güzel elbise öyle değil mi? Üzerine giydin mi? Yakışmış mı?"-diye merakla sordum.. "Evet giydim.. Güzel elbise ama tanımadığım biri gönderdiği için bir az endişeliyim" "Bence endişelenicek bir şey yok.. Beğendiysen  giymelisin" Napıyorum ya?! Bu kadar konuşmaya devam edersem elbiseni benim aldığımı anlayacak.. "Şey ben yurda gitmek zorundayım" "İyi akşamlar o zaman"-diyerek bana kapıya kadar eşlik etti..~S/A'nin ağzından~ Kai gittikten sonra elbiseni kimin gönderdiğine dair soruları cevaplamaya çalışırken koltukta uyuya kaldım.. Sabah erkenden kalktım.. Çocukluk arkadaşım Min Ji'yle buluşmaya gittim..

KAI ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin