Sinirle kafamı kaldırıp ona haddini bildirmek istedim ki, o anda bayan Yeon Joo bana seslendi.. Yeon Joo:"Merhaba S/A.. Ah üstüne ne oldu böyle?"-diye şaşkınca üzerime baktı.. Ben çok utanmıştım ve dahası sinirliydim:"Ufak bir kaza diyelim" "Anladım.. Lavabo bu tarafta istersen ilk önce üzerini temizle daha sonra konuşalım" Bende:"Çok iyi olur.. Ben üstümü temizleyip hemen geliyorum"-diyerek levaboya gittim.. "Ukala herif.. Birde önüne baksana diye bana kafa tutuyor"-diye lavobada kendi-kendime konuşuyordum.. Üzerimi temizledikten sonra Yeon Joo'nun odasına gittim.. Yeon Joo:"İşte burdasın.. Otur hemen" Bende ne konuşucaz acaba heyecanıyla oturdum.. "Seni buraya çağırmamın nedeni seninle çalışmak istememdi.. Telefonda söylediğim gibi el kabiliyyetin çok güzel.. Bence sen tamda benim aradığım çalışanlardansın" Ben şaşkınlıkla kadını dinliyordum.. Yeon Joo:"Daldın bakıyorum.. Bak çok fazla düşünme bence.. Burda çalışmak isteyen ne kadar insan var bunu biliyor musun?" "Ama benim zaten bir işim var.. Gerçekten bilemiycem.."-diye kadına tereddütle cevap verdim.. "O konuyu merak etme.. Müdürenle çoktan konuştum" Ben ne diyeceğimi bilmiyordum ama kabul etmeyi çok istiyordum ve öylede yaptım:"Teklifinizi kabul ediyorum efendim.. İşe ne zaman başlarım?" "Muhteşem.. Yarından itibaren başlaya bilirsin..Bu gün keşif günün olsun.. Şirketi iyice öğrenmen gerek.. Her an bir yerlere gitmen gereke bilir" Bende "Tamam"-diyere şirketi gezmeye başladım.. Şirket gerçekten hayal ettiğimden bile büyüktü.. Günü bitirip eve gittim.. Yeni işimin mutluluğuyla, sabah başıma gelenleri unutmuştum.. Üstümü değiştirip uyudum.. Sabah alarmından önce kalktım.. İlk iş günü heyecanından olsa gerek jsjsjsj.. Banyodan sonra kahvaltı yaptım.. Üstümü değiştirip şirkete gittim.. İlk işim ne olucak diye Yeon Joo'ya sordum.. Oda bana:"Sen Exo'nun makyöz'üsün.. Grim odaları yukarı katta hemen gitmen gerek"-söyledi.. Ben donmuş gibiydim.. Hiç tepki yoktu.. Bu nasıl ola bilir? Ben şimdi onların makyöz'ümüyüm?! Onları bu kadar yakından göre bilecek miyim?! Birden birilerinin benim kolumu çekiçtirmesiyle kendime geldim.. "Yeni çalışan sen misin? Hadi gidelim.. Exo şirkete giriş yaptı.. Bu gün programa katılacaklar makyajlarının yapılması gerek" "Anladım.. Hemen gidelim"-diyerek grim odasına çıktık.. Odaya girdiğimde.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAI ile hayal et
FanfictionEXO'dan Kai ile hayal et.. Her bölümü heyecanla okumanızı umuyorum..❤