Bölüm geciktiğini için özür dilerim. Kaç haftadır sınav yoğunluğu içerisindeyim. İYİ OKUMALAR...Lütfen satır arası yorum yapın.
Fethi'den
Üzerimde hissettiğim ağırlıkla hafifçe gözlerimi araladım. Ne olduğunu anlamaya çalışarak etrafa bakınmaya başladım. Daha sonra üzerimde sevdiğim kadını görünce, gülümsememe engel olamadım. Üzerimde saçma bir şekilde yatarken, güzelliği hâlâ ortadaydı. Hiç hareket etmeden, yüzünün her bir zerresini ezberlemeye çalıştım. Ne güzeldi sevdiğini görerek uyanmak.
Ben sevdiğim kadına dalmışken, yavaşça hareket etmesi ile bende hemen gözlerimi kapatıp, uyuyormuş gibi yaptım. Eylem'in gözlerini açtığını hissediyordum. Üzerimde biraz toparlanıp, kucağımda kalmaya devam etti. Biraz sonra nefesini yüzümde hissetmemle içimin de ürperdiğini hissediyordum. "Sevgilim." Sevdiğim kadının bana böyle seslenmesi beni benden alırken, gözlerimi hâlâ açmıyordum. "Hadi uyan." Bana seslenirken eğilip, yanağıma da bir öpücük bıraktı. Benden hâlâ ses çıkmazken, "Fethi! Hadi ama." Eylem kulağımın dibinde boynuma nefesini vererek konuşmasına devam ederken dudaklarıma yumuşak bir öpücük bırakıp, geri çekilecekken bir anda onu ters çevirip, üzerine çıkıp, onu öpmeye başlamamla ne olduğunu şaşırdı. Önce şaşkınlıktan hareketsiz kalsa da daha sonra ellerini boynuma dolayıp, karşılık vermeye başladı. Dudaklarımın üstünden hafifçe gülümseyip, "Sen uyumuyor muydun ya?" diye mırıldandı. "Yaklaşık yarım saattir seni izliyordum güzelim." Benim de sessiz mırıldanmamla, öpüşlerimize devam ettik. Dudakları dudaklarımın arasındayken, hafif nefesinin kesilmesi ile bende boynuna yöneldim. Öpüşlerim gittikçe hızlanırken Eylem sanki aklına bir şey gelmiş gibi ellerini göğsüme koyup, hafifçe ittirdi. Ben anlamsız gözlerle ona bakarken, konuşmaya başladı. "Bi dakka, bi dakka. Sen neden benim yanımda yatıyorsun? Biz niye aynı yatakta yatıyoruz ya?" Eylem beni üzerinden kaldırmaya çalışırken, ben hâlâ ne olduğunu anlayamıyordum. "Şaka yapıyorsun herhalde?" Alayla çıkan sesimle Eylem'de hâlâ beni itiyordu. "Hayır şaka falan yapmıyorum. Kalksana yaa üstümden." Sevdiğim kadının biraz şakaya vuran ama onun kadar da ciddi çıkan sesi ile bende geri çekilip, yatakta oturup, sevdiğim kadına bakmaya başladım. "Hıh şimdi oldu. Bir daha da yanıma sokulmaya çalışma." diyip duraksadıktan sonra devam etti. "Günaydın aşkım." diyip, tekrar gamzelerimden öpünce, bende hafifçe gülümsedim. "Uyandığımda ilk baktığım şeyin telefon değilde, senin gülüşün olduğu sabahlarda olacak elbet... Ben duâ ettim, sen âmin de." Aşkla söylediğim sözlerle sevdiğim kadının gözlerini içine bakmaya başladım. "Âmin sevdiğim âmin." Eylem gülümseyerek konuştuktan sonra eğilip, dudaklarına ufak bir öpücük bırakıp geri çekildim. Daha sonra telefonun çalması ile Eylem kaşlarını çatıp, telefonuna uzandı. "Erdem Yarbay." Telefona bakarak konuştuktan sonra telefonu hızlıca kulağına götürdü. "Efendim komutanım... İstihbarat mı geldi?... Tamam hemen geliyorum." Eylem telefonu kapattıktan sonra bende bir cevap beklercesine ona baktım. "Hadi hazırlan çıkıyoruz." Konuştuktan sonra aceleyle ayağa kalktı. "Nereye yaa?" Anlamsız bakışlarla hâlâ yatağın üzerinde oturmuş duruyordum. "Görev çıkmış... Selim." Benim sinirleneceğimi düşünüp, duraksayarak, konuşmasına devam ettikten sonra, gözlerimin içine bakmaya başladı. Daha sonra ayağa kalkıp, yanına gelip, ellerini tuttum. "Galiba alışmak zorundayım." Mırıltımla, karşımda tüm tatlılığı ile duran kadın da hafifçe gülümsedi. "Görev." Tekrar ben konuşunca o da beni tekrarladı. "Görev." Ne kadar çok sinirimi belli etmemeye çalışsam da içimde fırtınaların koptuğunu Eylem'de bende çok iyi biliyorduk. "Fethi." Eylem'in sesi ile bende düşüncelerimden sıyrılıp, ona baktım. "Seni çok seviyorum." Aşkla gözlerimin içine bakarken, bazen gözlerime bakmaması için saklamak istiyordum. Çünkü öyle bir bakıyordu ki sanki tüm yaralarımı, tüm acılarımı, dertlerimi görüyor gibiydi. "Bende.. bende seni çok seviyorum." Bende hafif tebessüm edip, sevgilimi kollarımın arasına alıp, nergis kokan saçlarına bir öpücük kondururken o da kollarını belime sardı. Biraz bekledikten sonra Eylem'in hafifçe geri çekilmesi ile bende artık çıkmam gerektiğini anladım. Sevdiğim kadının alnından son kez koklayarak öptükten sonra, ellerimizi ayırıp, dışarı çıktım. Ve kendimi biraz ilerde, çaprazda duran odama attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZLUĞUM...
FanfictionBirbirine deli gibi aşık olan iki asker. Kader onları asla birleştirmedi. Birbirlerini hem sonsuza kadar sevip,hem de birbirlerinden sonsuza kadar nefret ettiler. Bu yüzden birbirlerinin SONSUZLUĞU oldular. Acaba kader onların yüzüne de gülecek mi...