Ofina černých, hebkých vlasů chlapci pomalým pohybem spadala do očí zatímco on si zavazoval tkaničku u svých již ošlapaných avšak přesto oblíbených bot. Když tkaničky svázal do úhledné mašle, narovnal své štíhlé tělo a odhrnul si vlasy z čela.
"Hej buzno" narušil klid ulice výkřik nadávky jež byla mířena na černovláska.
Jeho dobrá nálada rázem opadla a on se ohlédl za zdrojem křiku.
Kim Jisoo... chlapec z vyššího ročníku školy na kterou chodil.
Ikdyž většina školy Hoseokovu orientaci brala celkem v pohodě, vždy se najde někdo kdo bude proti.Hobi však pouze nahodil svůj obvyklý milý úsměv a otázal se jak může pomoci.
"Nedělej ze sebe blbce, seš nechutnej buzerant a měl by jsi umřít"
Hoseok trochu couvl, jelikož se Jisoo nebezpečně přiblížil."Nikdo není dokonalý" usmál se jen Hobi a opět maličko couvl.
"Ale lidi jako ty nemají právo na život" sykl Jisoo a stiskl Hobiho límec od košile. Hoseok se ovšem jen smutně usmíval. Věděl co ho čeká.
---o pár hodin později---
Černovlásek se kulhavým krokem konečně dostal ke dveřím svého domu a z kapsy vyštrachal klíče.
Opřel se o dveře a pomalu odemkl čímž zapříčinil, že se dveře otevřely a on skončil na zemi.Z úst mu utekl bolestný sten, ale i přes všechnu bolest ze zvedl, zavřel dveře a vydal se do kuchyně.
Očekával, že jeho matka již spí, ale ona seděla opřená o stůl a jakmile uviděla jejího syna okamžitě k němu přiběhla.
"Panebože Hoseokie já jsem se o tebe tak bála, co se stalo?" Začala chlapci stírat krev, která mu tekla z nosu.
"Nepohodli jsme se s jedním klukem"
Odbyl ji černovlásek a odstrčil její ruku pryč."Bolí to hodně ? Nechceš do nemocnice ? Měli bychom tam jít!"
Vyšilovala Hobiho máma."Nic to není" černovlásek jen popadl balíček oreo sušenek a zmizel do svého pokoje, kde se zamkl.
S povzdechem odhodil batoh na zem a stoupl si před zrcadlo.
Netrápila ho neustále tekoucí krev z jeho nosu ani roztržený ret nebo monokl, který byl již celkem dobře vidět, ale rána u spánku ze které stékala po jeho tváři další a další krev.
S námahou se posadil na postel a přitáhl si k sobě batoh ze kterého vyndal léčivou mast, kapesníky a dezinfekci . Byl již zvyklý na "útoky" Jisooa (idk jak se to skloňuje xd)
Sundal si kalhoty a pohlédl na své poškrávané nohy se spoustou modřin a podlitin.
"Zlato opravdu nechceš do nemocnice ?" Zaťukala na jeho dveře matka.
"Ne, jsem v pohodě" zalhal Hoseok a svalil se do postele.
Matka si povzdechla a chvíli bylo ticho než Hobi uslyšel kroky znamenající, že odešla.
Vzal svůj mobil najel na instagram a projížděl fotky svých přátel.
Přišlo mu upozornění na novou zprávu, kterou hned otevřel.
Hobiho pohled:
Bunny🐰🍪: hyung~
Sunshine🌞: anoo??? 😄
Bunny🐰🍪: mám hlad 😩
Sunshine🌞: tak napiš Jinovi ať ti něco uvaří 🍴
Bunny🐰🍪: ale Jin-hyung mi neodpovídá! T^T
Bunny🐰🍪: klidně nechá své dítě hladovět pff
Určitě šuká s Namjoonem ,pomyslel jsem si.
Sunshine🌞: třeba jen spí, víš jak si furt stěžuje že ho unavujeme
Bunny🐰🍪: jdu poprosit Namjoon-hyunga ať mi něco uvaří
Kdyby zrovna nešukal s Jinem tak by podpálil kuchyň...
Každopádně jsem uzavřel konverzaci s Kookiem a dál jsem projížděl fotky než mi přišla další zpráva.
SleepForever💀: ublížil ti?
Nad tou zprávou jsem se maličko zarazil... kdo to je... viděl snad co mi udělal Jisoo ?
Sunshine🌞: kdo jsi.... ?
SleepForever💀: ublížil ti?
Sunshine🌞: kdo ?
SleepForever💀: ublížil ti?
Sunshine🌞: ...
Sunshine🌞: ano
zobrazeno ✔
Sunshine🌞: hej ?
Sunshine🌞: proč ?
Sunshine🌞: co je ?
Bylo mi divně...
Kdo byl ten člověk a proč už mi nenapsal?Převalil jsem se na posteli do pohodlnější polohy a pustil jsem si YouTube s tím, že si pustím písničky.
Možná jsem je polouchal trochu moc dlouho, jelikož když jsem pohlédl na hodiny bylo půl druhé ráno.
Vyndal jsem si z uší sluchátka a měl jsem v plánu jít spát, jenže mi přišlo upozornění na instagram.. nová zpráva
SleepForever💀: postaral jsem se o něj
SleepForever 💀 odeslal(a) fotku:
***
Helou srdíčka! 💞
Moc jste mi chyběli, ale na mé narozeniny mi bylo blbě, měla jsem chřipku a chycený průdušky a pak jsem byla líná něco napsat... 😂Jak už jsem se zmínila měla jsem narozeniny asi před dvěma týdnama takže to je pro vás! ---> 🍰 <---
Luv yaa~ 💕
ČTEŠ
Kill or be killed ✔
FanfictionNaprosto obyčejný příběh... né až tak obyčejného kluka s neobyčejným životem 🚫krvavé obrázky🚫 ❕boy x boy ❕ 💖Yoonseok💖