Chladný vítr pronikal do domu oknem, které taky dovolovalo okolnímu světu nahlédnout na dva chlapce pohroužené v polibcích.
Yoongiho modré vlasy mu spadaly do očí, zatímco se skláněl nad černovláskem.
"Jsi tak nádherný" zašeptal modrovlásek u Hoseokova ucha a rukou mu zabloudil pod tričko.
"C-co když někdo přijde" zaklonil černovlásek hlavu.
"Neboj se" Gi si začal značkovat jeho krk za účelem odstrašit Jimina a spol.
Z Hoseokových úst utekl sten a on chytil Yoongiho za vlasy a maličko tak oddálil jeho hlavu od svého krku.
"Někdo to uvidí" jemně se zamračil.
"O to jde zlato, všichni musí vědět, že jsi můj" Gi se s mírným úšklebkem znovu přesunul na Hobiho krk, který obdarovával jemnými polibky, zatímco mu sundával tričko.
Pak se Yoongiho ruce přesunuly na černovláskovi boky a rty se posouvali níž a níž po jeho hrudi, až se zastavily u kalhot.
Hoseok si skousl dolní ret a roztouženě pozoroval modrovláska,který zrovna až mučivě pomalu rozepínal jeho kalhoty.
Provokoval ho a očividně ho to moc bavilo, jelikož s šibalským úsměvem pozoroval Hobiho obličej.
Pomalu mu začal sundávat kalhoty, které následně odhodil za gauč.
Rukou se nepatrně otřel o jeho podbřišek a pokračoval dolů po jeho napnutých boxerkách až k vnitřní straně stehen.
Pak mu stáhl boxerky a uchopil jeho chloubu do ruky.
Černovlásek se jemně propnul a táhle zavzdychal, když starší začal rukou pohybovat.
"Yoongie~" zavzdychal Hoseok.
Modrovlásek se s úšklebkem sehnul nad Hoseokovou chloubou a začal ho uspokojovat i ústy.
"C-chci se udělat a-až s tebo~ah" zasténal černovlásek.
Yoongi přestal pohybovat hlavou a s tichým 'plop' vypustil Hoseokův penis z úst.
Pak se zvedl a začal si přes hlavu přetahovat tričko, zatímco mu Hoseokie stahoval kalhoty i s boxerkami.
"Na čtyři" zamumlal Yoongi a když tak Hoseok učinil usmál se nad skvělým výhledem.
"Tak je správně kotě, hezky na mě vystrč svojí božskou prdelku a nech mě tě hezky tvrdě ošukat"Mladší se nad jeho slovy otřásl vzrušením.
"Prosím~ ""O co prosíš, baby ?" Chytil ho Gi za boky.
"Už ho do mě strč" zasténal Hoseok chtivě.
"Vše co si moje zlatíčko přeje" modrovlásek nasměroval svou chloubu do natěšené dírky mladšího a na jeden příraz do něj vnikl.
Černovlásek bolestně sykl a zavřel oči.
Starší hned začal přirážet a pokládat na Hobiho záda polibky.
Několik minut se místností rozléhaly jejich vzdychy a steny až se oba s výkřikem jména toho druhého udělali.
"To byl ten nejlepší sex v mém životě" oddechoval Yoongi a svalil se vedle Hoseoka.
"A taky poslední" ozvalo se ode dveří.
***
Nom.... za chyby se omlouvám 😇😇😇Hope u like it 💕
Luv yaa💖
ČTEŠ
Kill or be killed ✔
FanficNaprosto obyčejný příběh... né až tak obyčejného kluka s neobyčejným životem 🚫krvavé obrázky🚫 ❕boy x boy ❕ 💖Yoonseok💖