7.

921 98 19
                                    

...Nakonec jsem si uvědomil, že jediný můj pravý přítel jsem já sám. Rozhodl jsem se, že to vše uzavřu do sebe a ustojím to. Budu ten, koho jsem vždy chtěl, aby tu pro mě byl...

---
Hobi:

Když jsme přišli do školy, tak se ke mně kluci chovali dost mile,což bylo podezřelé...

Pořád jen "Hobi nepotřebuješ něco, nemám ti donést pití?"
Nechci remcat, ale bylo to trochu otravné...

Jediný kdo mě neotravoval byl Yoongi.
Seděl na své židli a s rozkošně nafouklýma tvářičkama koukal do mobilu.

"Hoseokie, někdo ti píše!" Vypískl Kookie a podal mi můj mobil, který se do teď válel na lavici.

"Díky" usmál jsem se na něj a ihned jsem otevřel zprávu.

SleepForever💀:  moc ti to sluší 💕 ostatně jako vždy... 

Sunshine🌞: ...

SleepForever💀: ale nelíbí se mi ti kluci... moc se okolo tebe motají... štvou tě zlato ?

V tu chvíli jsem musel být bílý jako stěna, udělalo se mi nevolno a zamotala se mi hlava.

Opřel jsem se o lavici a chvilku jen koukal do země.

"Jsi v pořádku hyung ?" Zeptal se Jimin a starostlivě se na mě podíval.

Hluboce jsem se nadechl a pokýval jsem hlavou.

Sunshine🌞: jestli jim  něco uděláš tak tě zabiju!

Nikdo...NIKDO nebude ubližovat mým přátelům.

SleepForever💀: Awww jsi tak roztomilí... ale zlatíčko ty bys mi nikdy nic neudělal 😘

Sunshine🌞: Tak to si jen myslíš!

SleepForever💀: běž si užívat čas s přáteli dokud jsou ještě naživu 💞

Následně zazvonilo....

***
😄😇😇

Nom... zatím se to vyvíjí dokonale ne ? 😂

Luv yaa💕





Kill or be killed ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat