Jimin: (doba, kdy Hobi nebyl ve škole)
Tupě jsem zíral do tabule, než mě vyrušilo náhlé nakopnutí mé židle, které přišlo zezadu.
Ohlédl jsem se na Taehyunga, který seděl za mnou a musel tak být vyníkem.
"Co je" zamručel jsem nespokojeně.
Chvíli jsem zapochyboval jestli to vůbec slyšel, jelikož mě přeřvával učitel, kterého proslov stejně nikoho nezajímal, ale Tae má očividně lepší sluch než učitel, který nerušeně pokračoval ve vykládání svých znalostí."Všiml sis, jak po tobě pořád kouká ?" Poukázal na holčinu z naší třídy, která si nejspíš myslí, jak je nenápadná, když mi na chodbě hodí všechny své učebnice na nohu a pak s hlasitým "jsem to ale nešika" očekává až jí učebnice podám s milým úsměvem.
Jelikož mi tím málem zlomila nohu, pouze jsem ji obešel s poznámkou " ale ty učebnice se neseberou samy"
Ona však své trapné pokusy, získat si mou přízeň zkoušela až příliš často a Tae si z toho velmi rád dělal srandu.
Jeho poznámku o té holčině jsem proto ignoroval s protočením očí a svůj pohled jsem tentokrát věnoval hodinám.
"Měl bys ji pozvat na rande" uchechtl se.
"No to určitě" zamumlal jsem.
"A co ta její kamarádka, ta taky nevypadá, že by jsi jí byl lhostejný"
Obě dvě stejný krávy....
Nehodlal jsem však nechat Taeho se bavit na můj účet."Mně podlehne kdokoliv" Nasadil jsem arogantní úšklebek a sledoval jsem jeho reakci.
"Kromě Hobiho" sakra....
"Kam tím míříš?" Zeptal jsem se s podezíravým pohledem.
"Co takhle zapojit ještě Yoongiho a Kooka a schválně kdo Hoseoka sbalí dřív"
Ne.....to nepřijmeš...."Fajn"
Teď už jen jediný úkol.
Přesvědčit Yoongiho a Kooka aby do toho šli s náma.Yoongi půjde... nenechá nikoho z nás na Hobiho sáhnout.
***
Yey.. tak tady máme trochu opestření situace 😈💕Luv yaa 💖
ČTEŠ
Kill or be killed ✔
FanficNaprosto obyčejný příběh... né až tak obyčejného kluka s neobyčejným životem 🚫krvavé obrázky🚫 ❕boy x boy ❕ 💖Yoonseok💖