Everyday is chance to begin again.
---
Dveře se otevřely a vešel poměrně pohledný chlapec s nevinným úsměvem na tváři.Učitel se na něj tázavě podíval.
"Nespletl sis třídu chlapče?"Tmavovlásek jeho dotaz přešel bez povšimnutí a začal mluvit.
"Jsem váš nový spolužák Han Jisung (jakákoliv podobnost jmen je pouhou náhodou) doufám, že nejste jen banda idiotů a budu s vámi moct normálně komunikovat"
No sebevědomí mu očividně neschází...
Pár lidí na něj nenávistně zíralo.
On se jen s nosem nahoru rozešel k volnému místu.
Když však procházel kolem Yoongiho, kterého jeho slova očividně pobouřila, zakopl o Yoongiho nohu, což rozhodně nebyla náhoda.
Celá třída se začala smát a Yoongi jen pokrčil rameny.
"Máš čumět na cestu""Co si to dovoluješ ty zmetku?! Já jsem tady z vás ubožáků nejkrásnější, nejchytřejší a nejbohatší. Můj táta vlastní firmu a když bud chtít tak tě vykopne!" Rozčiloval se Jisung.
"Tohle si nechte do životopisu, teď laskavě zavřete hubu a sedněte si" vypěnil učitel.
Jisung se zvedl, oprášil a vrhl zuřivý pohled po Gim.
"Za tohle budeš pykat" zavrčel.Yoongie se jen ušklíbl a opět se poklidně opřel o židli s úmyslem posledních pár minut prospat.
***
Nom...
Já vím nic moc 😂😂😂
Ale na svou omluvu plánuju tři vraždy!!!Luv yaa🌈💖
ČTEŠ
Kill or be killed ✔
FanfictionNaprosto obyčejný příběh... né až tak obyčejného kluka s neobyčejným životem 🚫krvavé obrázky🚫 ❕boy x boy ❕ 💖Yoonseok💖