Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.
***
Vystrašeně jsem na něj pohlédl.
"J-jak to myslíš?!""Přesně tak, jak to říkám" zasmál se a přitáhl si mě ještě blíže k němu.
Zmocnila se mě panika. Nemohlo to být možné. Yoongi to nemohl udělat. "Nesahej na mě!" Pokusil jsem se ho odstrčit, ale on mi ruku zachytil.
Nikdy u mě nebyl, když se to stalo.
"Ale sluníčko~ Snad nebudeš zlobit, všechno jsem to udělal z jednoho jediného důvodu" Jemně mě pohladil po tváři. "Chránil jsem tě před zlem světa"
Zabil mou mámu, hned potom co mě uspal.
Chvíli jsem na něj jen nechápavě čuměl. "A proto si je zabil?! Ty monstrum, nech mě být!" Hystericky jsem kolem sebe začal házet rukama a kopat do vzduchu. "Patříš do blázince, chápeš to" zavřískl jsem poté, co mi stiskl zápěstí.
To on psal ty zprávy....
Svalil mě pod sebe a uvěznil tak, že jsem se nemohl ani pohnout. "Nemohl jsem jen přihlížet na to, jak ti ubližovali...chtěl jsem se jim jen pomstít" něžně se usmál. "Udělal jsem to pro tebe, protože tě miluju Hoseokie "
Ale i přes to všechno....
Slzy se mi nahrnuly do očí. Přestal jsem se úplně bránit a celé tělo uvolnil. Pomohl mi. Stejně si ti lidé nezasloužili žít... jenom se pomstil za všechno to špatné co mi udělali, když já jsem toho nebyl schopen....
Měl bych mu být vděčný.Je tu pár slov, díky kterým ho nemůžu nenávidět.
Je na čase uvědomit si, že mi ti lidé stejně nechybí a světu taky moc prospěšní nebyli. Proč se kvůli nim vzdávat svého přítele?
Ty slova mu budu říkat každičký společný den našeho života, aby si pamatoval, že platí ať udělá cokoliv.
Hluboce jsem se nadechl a vypustil z úst slova, kterými jsem se zavázal zůstat s ním.
"Miluju tě Min Yoongi"
***
A je to tu T^T 💗
Poslední kapitola 💖Doufám, že se vám knížka líbila 😇💜
Všem vám chci moc, moc poděkovat za ohlasy 💙
Určitě to není poslední příběh na Yoonseok 😏💚
Každopádně já se s vámi teď již naposledy u této knížky loučím 💛
Luv yaaaaa💜💙💚💛💗💟💖💝💞💘
ČTEŠ
Kill or be killed ✔
FanfictionNaprosto obyčejný příběh... né až tak obyčejného kluka s neobyčejným životem 🚫krvavé obrázky🚫 ❕boy x boy ❕ 💖Yoonseok💖