Merhaba ben baekhyun , byun baekhyun. Basit bir başlangıç oldu değil mi? , üzgünüm bunu bende biliyorum ama aklıma başka bir başlangıç gelmedi maruz görün bu aralar her şeyi unutuyorum. Herneyse hikayemi merak edecek olursanız ...
Benim aslında böyle ekşınlı dram bir hayatım yoktu (16 yaşında falan ) taki spastik bir devle tanışıp , arkadaş olana kadar. Tamam arkadaş olmamamız sıkıntı değildi ama önemli olan bir birimize aşık olmamızdı en azından ben öyledim. Ve sonra boom oldu ve inanır mısınız kendi çocuğum olduğundan değil ama dünyalar tatlısı bir oğlum vardı ve şuan sekiz yaşındaydı ama o kadar olgunduki bazen sekiz değilde (28) benimle yaşıt gibiydi. Neyse çocuğumu övmeyi geçelim ve işin ekşınlı kısmını anlatayım.
Mutluyduk Chan min daha 10-11 aylık falan işler yolundaydı... ama bir gün Chan mini aşı yaptırmıştım ve eve gittik chan min uyuyorken birden huzursuzlanmaya başladı bende kapıyı chanyeolun açmasını beklemeden anahtarla açmıştım. Birde ne göreyimBen çocuğumuza aylık aşısını yaptırırken benim yere göğe sığdıramadığım aşk dolu devim evimizin salonunda aile doktorumuz Eun ji'yle ateşli dakikalar geçiriyordu
O an dona kalmıştım ama min içimdeki çığlığı dışarı çıkarırcasına bir çığlık patlattı. Ancak o zaman farkedilmiştik. Eun ji aceleyle kalkmış ve üstünü düzeltmeye başlamıştı Chanyeol ise düz suratıyla gömleğini giymiş karşımda dikiliyordu.
Kafamı kaldırıp yüzüne bakmıştım ve gözümden bir damla düşmüştü Chanyeol konuşcağı anda eline ağlayan min i aceyleyle verip dışarı çıktım ve herşey o anda gelişti ayağım kaydı ve 6 katlık merdivenden boynum seke seke acı bir şekilde düşmüştüm.
Olaylardan sonra fizyoterapi gördüm çünkü beyin hücrelerim zarar görmüştü. Yıllar bir birini kovalarken boşanmıştık.Ve Min okul günleri bende hafta sonları babasında kalmasına karar verilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling, You'll be Okay || CHANBAEK
FanfictionGeri dönüşlerin çaresi yoktu hiç bir zaman olmamıştı. Bunu bilmesine rağmen hep hata yaptı insanoğlu sevdiklerini kırdı, ruhlarını paramparça etti Geriye dönmek istedi chanyeol ama herşey için çok geçti sevdiği gözünün önünde ölüyordu Oda her insan...