11.BÖLÜM

54 3 0
                                    

Medya: bir chanyeol düşünün baekhyuna bağlı ( her ne kadar hikayede olmasada ) 😂😂


Kai pov's
(Burda baekhyun bağırmadan önceyi anlatıyorum kuşlarım)

Stromiyi kucağıma aldım ve ağlayan kızımı bir nebze susturmak için göğsüme yatırıp sırtını sıvazlamaya başladım.

Minik kızım hiç susmuyordu uykusu gelince , o kadar huysuz ki uyumaktada inat ediyordu.
Kyungsoo elinde biberonla geldi. Bende ona uzattım stromiyi. Stromiyi alan kyungsoo yeşilimsi bir sıvıyı çocuğa içiriyordu.

"- O ne kyungsoo ?." Dedim merakla
Gülümsedi.
"- Papatya çayı. Çocukları sakinleştirip uyutuyormuş , baekhyun söylemişti önceden. " dedi.
Gerçektende işe yarıyordu. Stromi uyumuştu
Oh yüce tanrım bu bir mucize !
Kyungsoo uyuyan stromiyi aldı ve büyük yatağın ortasına yüzü koyun kafası sağa dönük bir şekilde yatırdı , sonrada etrafını yastıklarla çevreleyip doğruldu.

Boşta kalan sooya sarıldım. Oda hemen elini bellerime koyup beni sarmıştı.

"- Hala sinirlerin mi bozuk jongin?." Dedi göğsüme gömdüğü yüzü yüzünden boğuk çıkan sesiyle.
Başımı salladım.

"- Nasıl olmasın.. içimde hem öfke hemde üzgünlük var.  Ağlayarak biryerleri yıkmak istiyorum. "
Kyungsoo göğsüme öpücük kondurdu ve suratıma baktı kafasını kaldırarak.

"- Jongin sana anlattığım ve baekhyunun yaşadığı şeyler kolay değil hemde bu kadar gençken ve akıllı olsada hala küçük olan bir oğlu varken. Belki çok yakında kütürüm kalıp hiçbir şey hatırlamayacak bile." Dedi ve sağ elini yüzüme koyup okşadı bende eline yaslanıp derin bir nefesle gözlerimi kapadım.

"- jongin bunları acı çekmen için söylemiyorum. Sadece bu olaya olgun davranmanı söylüyorum. Anlıyorum acı çekiyorsun inanki bende çekiyorum baekhyun benimde kardeşim gibi."

"- Ama her chanyeolu gördüğünde abartılı tepkiler verirsen kardeşini üzersin jongin. Çünkü şuan baekhyunun tek dayanağı belkide o dev. "

Kollarımı çekip uzaklaştım.
"- Kyungsoo o herif yüzünden zaten benim kardeşim bu hallerde. Birde kardeşimin hastalığını kullanıyor!."

Dedim ve sinirle saçımı çektim. Kyungsoo ise kaşlarını çattı ve göz devirdi.

"- Jongin demek istediğimi anlamıyor musun ?! Baekhyunun başta zararına olsada şuan yararına burada duruyor. Baekhyun eskilere döndü ve chanyeola ihtiyacı var chanminin de!."

Sinirle ona baktım. Şuan gerçekten saçmalıyordu

"- Bak kyungsoo bu konuyu seninle daha fazla konuşmayacağım baekhyun benim kardeşim ve ne karar verirsem o olacak ! Ben baekhyunun o bok serseri herifle yanyana durmasını bile istemiyorum!."

Dedim ve kyungsoo konuşmadan odadan çıktım. Galiba stromiyi uyandırmıştım yine ağlama sesleri geliyordu.

Merdivenlerin oray geldiğimde minle chanyeol aşağıya iniyordu. Min babasına birşeyler söylüyordu kızgın kızgın.

Beni gördüklerinde durdu chanyeol. Min ise somurtarak konuşmaya başladı.

"- Amca ! Babam beni kızdırıyor. " dedi ve chanyeola dönmeden kollarını bağladı. Bende sinirli olmama rağmen mine gülümsedim ve kafasını okşadım.

"- Neden amcam ? ." Dedim.
Min babasına baktı önce, chanyeol ona gözleriyle dememesini söylüyor gibiydi. Min ise görmemezlikten gelip konuştu.

Darling, You'll be Okay || CHANBAEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin