Chanyeol pov's
"- Ommonim özür dilerim gerçek-"
"..."
"...""Omma haklısın haber vermem lazımdı ama nasıl düşünebilirdim. Chanyeol neden haber vermedi ki. "
Dedi ve bana döndü bende kafamı iki yana sallayıp sessizce
"- beni karıştırma ! Beni karıştırma !."Oda omuz silkti ve başını ovaladı
"- Ommonim bu konuyu sonra konuşsak olur mu ? Çünkü sanırım midem bulanıyor. "Dedi ve telefonu bana bırakıp odadaki ebeveyn tuvaletine girdi .Bende doğruldum ve telefonu kulağıma götürdüm
"- Omma baekhyuna bakmam lazım ben seni sonra tekrar arayacağım. En kısa zamanda görüşmek üzere. "Dedim ve çabucak kapatıp telefonu yatağa attım. Hemen baekhyunun yanına koştum , yerde balını tutarak oturuyordu yanına çöktüm ve ellerini yüzünden çektim.
"- Baekhyun iyi misin ? Doktora gitmem ister misin ? Doktorun numarası bende vardı hemen arayabilirim istiyorsan. "Baekhyun ellerini tekrara yüzüne koyup başını sıktı.
"- C c chanyeol doktoru arar mısın ne olur..."
Dedi bende kafamı salladım ve onu tek hamlede kucağıma alıp içerideki yatağın üstüne yatırdım hemen cenin pozisyonuna gelmişti.
Daha çok telaş yaptım ve telefonumu yatağın üstünden aldım ve hemen doktoru aradım.
Bir kaç dakika sonra telefon hışırtıyla açıldı"- Efendim bay Park ?."
"- Şey baekhyun a birşey oldu ! Başı ağrıyor galiba ve az önce istifra etti şuan hiç iyi gözükmüyor!! Ne yapmalıyım !??."
"- Öncelikle sakin olun bay park... bu durumlar baekhyun için normal ama haber verdiğiniz yinede iyi oldu ben hasteneden hala çıkmadım baekhyunu buraya getirebilir misiniz ? ."
Görebilirmiş gibi kafamı salladım hızla
"- Tabiki tabiki ! Şuan oraya yakın bir yerdeyiz hemen orada oluruz. "
"- Bekliyorum bay park. "
Dedi ve kapadı bende acele davranarak baekhyunu kucağıma aldım.Baekhyun başını hala tutarken diğer eliyle beni dürttü
"- Chanyeol evdekileri telaşlandırmak istemiyorum beni yere indir arabaya kadar yürüyebilirim. " dedi bende mini korkutmamak adına yere indirdim ve koluna girdim.
Oda koluma elini koyup sıkmaya başladı . Tanrı bilir ne kadar acı çekiyordu.
Kapıya doğru ilerlerken tıkırtı geldi. Oraya dönüp baktığımda appamı gördüm gözlüklerini takmış elinde kitapla bize bakıyordu.
"- Nereye iki kaçak ?daha yemek hazırlayacaktım. "
Belli etmemek adına kafamı iki yana salladım.
"- Sadece birşeyler konuşacağız siz bizi beklemeyin appa. Ha bu arada lütfen ona çikolata verme ."
Appam kafasını salladı. Bende baekhyunu bekletmemek adına yürümeye devam ettim ve ayakkabımı giyip baekhyunun ayağına yönelmiştim.
Giydirmeme başta izin veriyorken minin sesi geldi."- Oh omma ! Nereye gidiyorsunuz ? "
Telaşlandım mine birşeyler anlatmak çok zordu. Cidden !
Hemen ayakkaplarını giydirdim ve doğruldum. Min ayıcığına sarılmış suratımıza bakıyordu
"- Bebeğim biz baekhyun ommanla sana süpriz almaya gidiyoruz. Süprizleri seviyorsun değil mi ? ."
Kocaman gülümsedi ve ayıcığını daha da sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling, You'll be Okay || CHANBAEK
FanficGeri dönüşlerin çaresi yoktu hiç bir zaman olmamıştı. Bunu bilmesine rağmen hep hata yaptı insanoğlu sevdiklerini kırdı, ruhlarını paramparça etti Geriye dönmek istedi chanyeol ama herşey için çok geçti sevdiği gözünün önünde ölüyordu Oda her insan...