Başımı ovaladım ve sıkıntıyla iç çektim.
"-Arkadaşlar bu işi bu gün bitirmelisiniz. Yoksa olacaklar elimde olmadan gelişebilir , şimdi ben min i okuldan alacağım. Bir şey olursa ararsınız ."
Aceleyle kalkıp eşyalarımı toparladım ve herkesin gözü üzerimdeyken dışarı çıktım.Saatime baktım henüz okulunun bitmesine daha bir saat vardı ama canım oğluma süpriz yapmaktan zarar gelmezdi.
Otopark a yürüdüm ve siyah mat porshe a bindim ve gaza bastım. Ah bu günlerde o çok yorgundum ki ,herşeyi unutuyordum bu unutma min i unutmaya kadar gitmişti gerçekten ve birde yorgunluğum bitmiyormuş gibi Chanyeolla min i neden unuttun kavgasına girmiştik ve kaç gündür olmayan migrenim gün yüzüne çıkmıştı. Sanırım ilaç almalıydım...
Ben kendimle düşüncelere dalmışken okula geldiğimi fark ettim ve arbayı rastgele park edip indim ve okula doğru yürümeye başladım
Bu okulun en sevdiğim yanı bana küçüklüğümü hatırlatmasıydı. Annemle yaptığım oyunlar , babamla oynadığım futbol maçları en çokta aklıma abimle okuduğum okul geliyordu. Ne güzel yıllardı benim için bir bilseniz ... Herneyse yine düşüncelere dalmadan çocuğumu almalıyım.Müdürle konuştuktan sonra sınıfından çağrılmasını beklemeden sınıfına gidip kapıyı çaldım ve açtım , bütün sınıfın gözü bendeydi min de dahil tabi. Gülümsedim ve minden gözlerimi alarak hocasına çevirdim ve eğildim.
"- İzninizle mini almaya geldim bayan kim. "
Yaşlı öğretmen gülümsedi ve kafasını salladı , min e dönüp.
"- Hazırlan Chan min ödevini arkadaşlarından alırsın. "
Min kafasını salladı ve defterini çantasına sokuşturup aceleyle yanıma geldiMin geldikten sonra güldüm ve onu kucağıma alarak dışarı çıktım ve arabaya yerleştirerek sürücü koltuğuna yerleştim.
Aynadan min in ışıldıyan gözlerine baktım
"- Hazır mısın bebeğim son günümüzü değerlendirelim dedim biraz ."
Min sevinçle kafasını salladı ve kocam gülümsemesiyle
"- Baek baba hazırım !." Dedi
Bende gülüp arabayı çalıştırdım"- Min sana iki seçenek sunacağım, Baek bom amcanın şirketine gitmek mi ? Yoksaaa Baek babanla evde sevgi yumağı mı olmak ? ." Dedim gülerek
Oda gülerek ellerini kaldırdı ve
"- sevgi yumağı olmaaakk~~." Diye bağırdı.
Bende bunu seceğini bildiğimden eve en yakın olan sapaktan döndüm ve eve sürdüm kısa sürede eve gelmiştikMin i kucağıma aldım ve hemen eve girdim
Min boynuma sıkıca sarılmış gülücükler atıyordu başını öptüm ve onu üçlü koltuğa yatırıp gıdıklamaya başladım
Gülmekten adeta kırılıyordu , yanağındaki gamzesi derinleştikce derinleşmişti .
Gıdıklamayı kesip koca gamzesine sup sulu bir öpücük bıraktım ve kucağıma alıp üst kata yürümeye başladım.Üst katta giyindikten sonra oyunlar oynadık ve yemek yedik en sonunda kucağımda bitkin düşen minle birlikte pororonun bir bölümünü koyup izlemeye başladık
Kafamı doğrulttum Min gözleri kapatmış tişörtüme salyasını akıtıyordu. Gülümsedim
Ayağa onu uyandırmayacak şekilde kalktım ve onuda kucağıma alarak üst kata çıktım , odasına girdim ve yatağına yatırdım. Biraz kafasını okşayarak öptüm ve dışarı çıktım.Önce kendi odamda işlerimi hallettim ve aşşağıya indim , zil çalıyordu. Acele ederek kameralı zili açtım.
Bu chanyeoldu , askıdaki montumu aldım ve üstümü giyerek dışarı çıkıp kapıyı açtım. Beni gören chanyeol afallamıştı ama çok geçmeden toparlanıp boğazını temizledi.
"- Ben min i almaya gelmiştim , hazır mı ? ." Şaşırmıştım
"- Ne hazırlaması daha sabah bile olmadı chanyeol ?." Dedim
Oda kaşlarını çattı
"- Ne demek ne hazırlaması baekhyun. Sana günler önce min ben ve eun ji'nin tatile çıkacağımızı ve mini geceden alacağımı söylemiştim !." Dedi sesini yükselterek.
"- Bak ben böyle birşey hatırlamıyorum ! Ah tanrı aşkına madem gelecektin önceden arasaydın!."
Chanyeol yüzünü sıvazladı ve derin bir nefes çekti
Tam ağzını açıp birşeyler söyleyecekken site görevlisi göründü ve bana doğru yaklaştı.
"- Bay byun arabanız açıkta kalmış ve anahtar üstünde kameraları takip ederken gördüm efendim. Haber vermek istedim. "
Başıma sert bir şekilde geçirdim
"- Ah saol jong. ." Deyip aceleyle otaparka yürümeye başladım.
Chanyeolde arkadamdan gelerek konuşuyordu , hızla arkamı döndüm ve işaret parmağımı suratına doğru sallayarak bağırdım."ARTIK KONUŞMAYI KES BAŞIMI AĞRITIYORSUN !!."
Chanyeol duraksadıktan sonra geldi ve tek eliyle yüzümü kavrayıp sıktı.
"- Baekhyun beni sinirlendirme. Zaten sinirim tepemde kaç haftadır her boku unutuyorsun ve bu bana yansıyor ona rağmen sesimi çıkartmadım ama baekhyun haddini aşma ."
Elimi göğsüne koyarak ittim ve arkamı dönüp tekrar yürümeye başladım.
Hava çok soğuktu yada bana öyle geliyordu çünkü parmaklarımın ucu buz tutmuştu.
Birde soğuk çıkmuştı zaten başım felaket bir şekilde ağrıyorduDerin bir iç çektim ve bir elim başımda otoparktan içeri girdim tabi spastik dev chanyeol ile
Hemen arabamı bulup anahtarı çektim ve kapılarını kapayıp kitledim galiba biraz soluklanmam lazımdı başım çok ağrıyor.
Sağ elim anlımdayken diğer elimi arabaya yasladım. Gerçekten çok acıyordu sanki biri beynime defalarca bıçak saplıyordu.
"-hey baekhyun iyi misin ? Hadi min evde tek başına daha onu hazırlamam lazım ."İç çektim yavaşça çünkü konuşacak halim yoktu , midem bulanmaya başlamıştı
Elimi git dercesine salladım , konuşursam kusacağımı biliyordum."- Hey hadi ama baekhyun neyin var gelde geçelim eve , min çoktan yokluğunu hissetmiştir. "
"- C cha nyeol sen eve geç ben gelirim ." Dedim ve arabadaki elimi güç alırcasına daha çok sıktım.
"- Baekhyun iyi misin ? ." Dedi ve yaklaştı arabadaki elimi sıkmama (!) rağmen çekti ve kendisine çevirdi. Yüzü endişeliydi.
"- Hey baekhyun yüzün sararmış istiyorsan seni taşıyabilirim yürüyebilir misin ? ." Dedi ve yaklaşmaya başladı elimi salladım
"- Ben yürürüm ." Dedim ve bir adım atmamla yıldızları görmem ve yere yapışmam bir oldu ....•••••••••••••••••••••••••••••
Umarım beğenirsiniz arkadaşlar , çok tereddütle ğaylaştım umarım okuyup ,beğenir , takip edersiniz❤️🙏🏻
Hepinizi seviyorum vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 👍🏻❤️😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darling, You'll be Okay || CHANBAEK
FanfictionGeri dönüşlerin çaresi yoktu hiç bir zaman olmamıştı. Bunu bilmesine rağmen hep hata yaptı insanoğlu sevdiklerini kırdı, ruhlarını paramparça etti Geriye dönmek istedi chanyeol ama herşey için çok geçti sevdiği gözünün önünde ölüyordu Oda her insan...