Uyarı (!)

49 3 17
                                    

Herkese merhaba. Bu hikayedeki kurum ve kuruluş adları, insanlar, yer ve mekânların büyük bir çoğunluğu tamamiyle hayal ürünü olmakla birlikte, Zihinşehir adındaki kurgusal bir şehirde geçmektedir.

Bir diğer yayınlamış olduğum Kahvedeki Prens adlı kurgumla paralel gitmesine rağmen serinin bir sonraki kitabı değildir. Eğer okumaya ilk önce buradan başladıysanız ve diğerini okumaya üşeniyor iseniz bu da sıkıntı değildir. Ancak buradaki ve oradaki bazı bağlantılar çok güçlü olduğundan mütevellit bazı şeyleri önceden anlayamayabilir ve kafanızdaki bazı soru işaretlerini atamayabilirsiniz.

Bu hikaye, Murphy Kanunlarına yakalanan, kalp gözü kör olan ve aşkından çöllere düşebilecek modern bir liseli Mecnun'u anlatmaktadır.

Leyla'sı, yani Derin, onu görmemekle beraber tınlamamakta ve farketmemektedir. En iyi arkadaşları biraz salak olan Çınar ve aklı başında olan tek arkadaşı da Kahvedeki Prens adlı hikayemden tanıdığımız (eğer okuyorsanız tabi) Azra'dır.

Bu hikaye, yazarın karnı gecenin bir saatinde çok ama çok ağrıyor iken aniden aklına gelen tuhaf ama komik fikirler aracılığıyla yazılmıştır.

Hikaye aralarında "Hikayeme bakar mısın?" veya "Kitabımı okuyup yorumlar mısın?" veya da "Karşılıklı oy ve yorum?" tarzındaki yorumların yapılmaması, onun yerine yazara özel mesaj olarak atılan hikaye önerileri; yazarın ilgisini, dikkatini daha çok çekmekte ve yazarın desteğinin bu şekilde alınması da daha çok önerilmektedir.

Klişe konular burada çok barındırılmamakla birlikte birkaç tanesinin bulundurulmasına da göz yumulmaktadır (Murphy Kanunlarını klişesiz nasıl yansıtayım len yoksa?😂).

Ve umuyorum ki ilk olarak bu kısmı okumuşsunuzdur.

Çünkü bu bölüm, bazı spoilerlar içermekle beraber iki kurguda da sonradan olacak olayları üstü kapalı bir şekilde anlatıyor olabilir!

Bütün Dünya Bana KarşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin