Prvi dio

4.1K 104 2
                                    

Sjedjela je za vjenčanim stolom sa cevenim veom preko lica, nije vidjela ništa oko sebe, nije bila ni svjesna šta se ustvari dešava, dok joj nepoznat čovjek nije ušao u sobu potpuno pijan............
Delayla je bila vesela , djevojka slobodnog duha  koju su svi voljeli u njenom okruženju, jedino je ljubomoru primjećivala kod sestre, i odbojnost kod majke.....Asia je bila skoro pet godina starija od nje, na sve načine ju je izbjegavala još od ranih dana, smišljala je razne zamke i kad bi uradila sve što bi uradila roditeljima bi lagala da je Delayla. Majka je to smatrala normalno jer je za nju bilo puno tolika razlika izmedju njih dve , a otac je govorio dok odrastu sve će to proći.......... Došlo je tako i vrijeme da su odrasle, Asija je slavila 22 rodjendan i napravila je veliko slavlje u nadi da će tako skrenuti pažnju na sebe nekog od bogatih sinova.... Živjela je raskošno nekad i više nego su to roditelji bili ustanju financirat, ali nisu ništa učinili da to zaustave , majka je uvjek nekako ubjedjivala oca i on bi ko zna kako pronalazio novac i otplaćivao kartice....
Delayla je prvi put osjetila da se osjeća odbačeno kad su majka i otac otišli u posjetu familiji a kuću na raspolaganje ostavili sestri da napravi slavlje...... Samo što su otišli Asia joj je rekla da se kupi negdje jer ne želi da je sramoti, ....Pozvala je majku a ona joj je govorila kako treba biti sretna što može konačno prespavat kod prijateljice da će shvatit sestru kad bude njenih godina........ U rusak je stavila nešto od potrebnih stvari i nekako tužna izašla iz kuće........
Pozvala je par dobrih drugarica u nadi da će kod jedne moći prespavat, Mia je jedina bila što je pozvala kod sebe čim je spomenula da je sestra bukvalno izbacila iz kuće . Svratila je do trgovine kupila omiljene grickalice, neke slatkiše i sodu imala je u planu da pogledaju neki dobar film.......... Bilo joj je super to veče, film nisu pogledale bilo je nestalo struje pa su dobar dio večeri provele napolju uz plamen vatre koju su napravila djeca iz komšiluka, pa su pričali strašne priče plašeći one mladje medju njima, a stariji su dobro znali odglumit hrabrost, ali ipak niko nije smio sam otić kući. Nakon što su pojele nezdrav doručak zahvalila se Miji a ona joj je odgovorila da se nada da će je sestra uskoro opet izbacit pa da pogledaju film koji su htjele sinoć da gledaju.........
Kući je čekalo brdo posla, naravno sav nered je morala sama pospremit jer sestra je bila razočarana što je niko nije zapazio a dala je tolike novce na zabavu i haljinu, a mnogi su samo došli bez da su i poklon donijeli pod izgovorom da su mislili da je to samo zabava...... Majka ništa nije bila drugačija, samo što su se vratili smislila je da moraju ona i sestra ići kod tetke da joj pomognu oko priprema jer tetka udaje svoju princezu koja je napunila 25 godina pa da utrpaju nekome i Asiu jer od nje nije bilo nikakve koristi, posle srednje je upisala dvi godine bezveznog smjera, otac je platio a ona nije završila jer je umedjuvremenu odlučila upisat druge dvi godine opet nešto što nije vrijedno $24000 naravno i to je otac platio u nadi da će iduće godine dipolomirat.... Delayli je godilo što su otišle, imala je svoj mir ali opet se osjećala kao strnac u svojoj kući, kao da nepriada ovdje, bila je drugačija po svemu a najviše po izgledu, majka, otac i sestra su bili nižeg rasta ona je već sad bila 176cm , imala je crnu kosu i smedje boje oči, majka i sestra plave a otac zelene, bila je i malo tamnija boja kože od njihove..... Neki od kućnih prijatelja nisu ni znali za nju, jer je majka uvjek nalazila neki razlog da je kazni da ne izlazi iz sobe, njoj je i godilo da je više puta i sama se zaključavala u sobi kad bi gosti dolazili...... U svemu tome došlo je vrijeme da i ona treba za par mjeseci da završi 12 razred, pa su otac i ona obilazili kolidže u blizini, željela je da upiše medicinu jer je tačno znala da će morat tražit dalje od mjesta gdje žive što će joj omogućit da živi dalje od njih. Aplicirala je na dva kolidža po svom izboru i jedan od njih je bio više od 8 sati vožnje, bila je presretna kad je dobila obavještenje da je primljena..... Došao je i taj dan ,u auto koje joj je otac kradom da majka i ne zna poklonio za rodjendan je spakovala nešto stvari ,većinom odjeće i školskih stvari a namještaj je imala u smještaju pa je ponijela posteljinu, korpu za veš , a drugo što joj bude trebalo je odlučila kupit jer svakako ništa više nije moglo ni stat. Majka i sestra su glumile da im je žao što odlazi , kratko su se pozdravile , otac joj je dao još par savjeta i nešto još novca da ima za svaki slučaj............ Nakon četiri sata vožnje je odlučila da odmori ipak je put bio naporan, dok je skretala na odmaralište neki kreten koji je bježao od policije je pri velikoj brzini zakačio kraj njenog auta i osim jakog udara se nije sjećala ničega više......... Probudila se u bolnici, sa više ogrebotina i lomom ljeve noge al je zahvaljivla Bogu da je živa. Nije bila svjesna da što će narednih dana doznat promjenit njen život iz korjena....

Plač bez suzaWhere stories live. Discover now