Posmatrao je dugo nesretnu djevojku , sada njegovu ženu , o Bože pomislio je imali je pravo nazivati svojom kad je uzeo na silu , siguran je bio i da su je opili kad je bez skandala obavila vjenčanje , .... Pomislio je kako je sebi dozvolio da postane tolki gad , uništio je djevojci život da bi spasio sestru, ... kad je postao takav ... Nečujno mu je prišla sestra , lagano je spustila ruku na rame da ga ne bi uplašila , osmjehnula se kad je bila sigurna da je vidio da je ona .... Vidjelo joj se u očima da i ona žali djevojku , drhtavim glasom je govorila , :" Bože pa koliko godina ona ima? Zar sam bila tako sebična ?!? Gurnula sam nepoznatu djevojku u nešto što ja nisam mogla, !!" Okrenula se i uzela bratovo lice u obe ruke i zamolila ga da , bude dobar i nježan prema njoj , potvrdno je kimnuo glavom al se borio da ne vrisne od muke kad se prisjeti predhodne noći......
Delayla je ustala i nastavila šetnju , godio joj je miris i čist zrak a slika okoliša joj je oduzimala dah , nije primjetila da je Tatik prati u stopu i sluša kako kako lagano pjevuši poznatu melodiju , himna monogih zaljubljenih djevojki... Zastade i osjeti bol u grudima , da li i ona ima nekog tamo preko okeana , ?! Osjetio je ljubomoru ali je muški odbiao tu pomisao , on nije odavno nekog volio , imao je kratke vezice dok je živio u Engleskoj , a u zadnjih 7 godina kako živi sa stricom nije kako treba ni vidjeo žensko , osim par puta kad je išao u Istambul i zabavio se malo sa turiskinjama , ovdje mu nije padalo na pamet da pogleda neku jer je dobro znao da i za pogled je letila glava ....
Smatrala je da se dovoljno udaljila od kuće pa je odlučila vratit se nazad , prije nego li upadne u veću nevolju.... Na ulazu u dvorište srela je Zejneb , djevojka njenih godina imala je puno sličnosti sa Tarikom , nije krivila brata što je bio spreman i život tad za nju , .... Nesigurno ju je Zejneb zagrlila , a kad je bila sigurna da je Delayla zagrlila nju ona je stisla malo jače kao da je kroz zagrljaj se htjela zahvalit za sve .... Imala je pune oči suza kad su se odvojile . Delayla ju je pozvala da popiju čaj i da se upoznaju , Zejneb je žalosno odbila jer je bila već krenula kući ali je obećala večeras opet doći ..... Otišla je u sobu da se malo odmori , osjećala je umor jer je u Americi naveliko još bila noć , još se nije navikla na promjenu vremena .................
Probudila ju je Zejneb , u rukama je držala čaj i neke kolače , udobno su se smjestile na krevetu i započele priču , doznala je da mladja od nje 4 godine , a Zejneb je bilo malo lakše kad je doznala da Delayla ima 19 izgledala je mladje , nije se šminkala niti je volila bilo šta neprirodno .,,,,, Pokušala je od nje doznat nešto više o Tariku ali je spretno birala riječi da se ne bi izdala da se interesuje bilo šta vezano za njega , iznenadila se kad joj je rekla da je on inače povučen da nije grub prema ženama , da prezire bilo kakav oblik nasilja , i da ne zna zašto je pristao da se oženi samo zbog nje jer je bio planirao da sa njom i Muratom pobjegne za Englesku..... I Murat se iznenadio kad je otišao od njih nakon razgovora s ocem ,došao je kod strica i rekao da krenu sa pripremama oko vjenčanja da pristaje na razmjenu mladenki...... Njihov razgovor prekide Tahirov ulazak u sobu , sestra mu se osmjehnula a ona je držala pogled oboren , pomislio je kako bi dao sve na svijetu da mu se bar jednom osmjehne..... Rekao je da se došao presvuć i da ih svi oćekuju na večeri , obe su ustale u isti čas i za sekund nestale iza zatvorenih vrata .......
Svi su nestrpljivo čekali za stolom već serviranim ,raznih specijaliteta je bilo neke je poznala neke nikad u životu nije ni primirisala , svidjelo joj se kako je sve imalo svoj red , znalo se kad je doručak , ručak ali večeri su bez izuzetka svi prisustovali . Sjela je do Zejneb a Tahir kad je došao je sjeo s njene lijeve strane , tiho joj je objasnio šta je šta i da ako joj se ništa ne svidja da pozove da joj spreme nešto po njenom izboru, odgovorila je kratko da nema potrebe i da će probat o svega po malo....... Večeralo se u tišini , kad su svi prestali da jedu stric je nešto rekao svi su pogledi bili uperiti prema njoj , Zejneb je uhvatila i stisla ruku sa osmjehom , Tarik je uzeo za ruku i poveo prema sobi , dok je nešto očigledno ljuto odgovorio....... Nervozno je hodao po sobi a ruke mu nisu našle mira , čas bi ih stavio na kukove , pa bi jednom prošao kroz kosu, drugom bi potrao lice , sve dok ga nije prekinula s pitanjem šta nije uredu.........
Pogledao je pa kratko odgovori da joj je bolje što nije ništa razumjela.... Nije mu dala mira dok joj nije rekao : da je stric čestitao na čestitoj ženi , da je strina svjedok da je čista ušla u njihovu kuću, i da uskoro očekuju nasljedstvo........ Sve to je rekao u jednom dahu a njoj se smučilo , tiho je upitala šta je on odgovorio na to...... Šutio je par sekundi i rekao : " da čednost njegove žene je samo njegova briga i da li će i kad imati potomstvo je stvar koju on i njegova žena će rješit sami,....." Zadovoljno je pogledao s osmjehom i pitao da li je dao odgovor koji je očekivala , samo je stidno potvrdno kimnula glavom......
Pitala je da li joj može omogućiti da bar pošalje email porodici , jer ne zna gdje joj je telefon ustvari da ne zna gdje je mnogo toga što je donijela sa sobom ........ Izašao je i donio laptop , stajao je pored prozora dok je ona otvorila svoj email i lagano se smješkala , nešto je tipkala a on je gledao kroz prozor , samo sto je rekla da je gotova začuo je kako glasnije zagalami:" o ne ugasi se!!!!" Pitao je da li je sve uredu rekla je da je prije nego se od javila je nestalo baterije i ugasio se , rekao je da se ne brine da kad se napuni dovoljno da će je odjevit ili će njoj ponovno donijet da sama odradi... Zahvalila mu se , on je izašao a ona je otišla da se spremi na spavanje , ...... Kad je izašla iz kupatila nije ga bilo pa je požurila da zaspe jer ovo muž i žena joj je stvaralo veliki nemir, još nije znala kako se treba ponašat prema njemu...... Nije mu djavo davao mira stavio je laptop da se puni i čekao da se upali , prelistao je sve email u inboxu ništa važno neke nije ni otvorila , većina je bila od škole i reklame , otvorio je poslane i vidjeo da je poslala email na kolidž da zbog iznenadnog putovanja iz zemlje nije u mogućnosti da započne časove ova tri mjeseca , da će nastavit školovanje odmah po povratku..... Osjeti hladnoću i neki čudan osjećaj , sama pomisao da će ga ostavit i otić za tri mjeseca izazva bjes u njemu , i zadnji email je bio za Miu , pisalo je kratko da je našla što je tražila i da se uskoro vraća , da joj nedostaje puno i ona kao i Andreas .... Odjavio je i ugasio sve izašao i tu noć je prespavao na terasi , nije mu misli napuštalo da ona voli nekog drugog i da će ga ostavit i otić .......
YOU ARE READING
Plač bez suza
Short StoryDelayla saznaje slučajno da sve ove godine čovjeka kojeg je zvala "tata" nije njen biološki otac..... Ali kasno saznaje da neke tajne je bolje ostvit da ostanu vječna tajna.