Zejneb je plakala i grlila Delaylu, a ona nije suze pustila , navikla je na plač bez suza ..... Kad su se malo smirile uzela ja pismo i počela da čita , bilo je od neke djevojke iz Londona , pisala je kako opet dolazi u Istambul na 7 dana i da će ga čekat na starom mjestu, i da se nada da će pismo stić do tad jer nije imala ni jedan drugi način da ga obavjesti ,a ovu adresu je nabavila od hotela gdje su zadnji put bili....potpis" zauvjek tvoja Suzan" ......... Gledala je u Zejneb i pakovala pismo nazad , a Zejneb joj iščupa pismo i pocjepa , ona je gledala u čudu , samo što je pošla da pita :" zašto si to uradila?? " ona joj reče : " nisi valjda mislila ostavit mu pismo??" Ništa nije rekla , čas je gledala u pocjepanu hrpu pisma , čas u Zejneb ......... Završila je rasortiravanje pošte ubrzo kad je Zejneb otišla , provjerila je email i njenom bolu nikad kraja, od kolidža je dobila odgovor , da je nemaju u planu za početak nastave narednog mjeseca jer se pismeno ispisala i iz priloženog pisma očigledno potpis je bio Asijin ..... Pomislila je možda je i bolje jer ne bi bilo lako s bebom a sigurna je bila da ne bi imala podršku familije , drugi email je bio od Mie i to je bio posljednji udarac da zauvjek stavi tačku na Ameriku i porodicu..... Cjelu noć je nemirno spavala ,telefon je bila ostavila u radnoj sobi i nije vidjela poruku od Tarika ........ Ustala je malo prije podneva i spremila se da ide sa Zejneb da utvrde trudnoću , ... grlile su jedna drugu i skakale od sreće kad su dobile očekivane rezultate... Zejneb je bila 6 sedmica trudna........Nakon bolnice pošla je sa Zejneb kući, nije bila kod oca od dana kad se udala , željela je sad nego ikad nekog svog........... Tarik je došao zabrinut, nije mu odgovorila na poruku niti se javljala ....Ukućani nisu znali gdje je otišla , neko je rekao da je vidjeo u bolnici i da je posle otišla kod oca ..... Bez daha je došao , bilo mu je lakše kad je vidjeo kako priča sa Zejneb na terasi , pomislio je dobro je sve je uredu.....
Zejneb i Murat su ga pogledali ljutito ona je samo oborila glavu , vidljivo je bilo da su ljuti na njega ali zašto nije znao....... Pozdravio se i rekao da je umoran da je smo došao po ženu i da idu kući...... Zejneb je rekla da će mu žena ostat kod njih da se nije morao mučit i dolazit.... Pogledao je u Delaylu i rekao da je zvao i slao poruke ali mu se nije javila , ona je ljutito odbrusila da je trebao poslati pismo , kad je shvatila šta je rekla brzo je otišla .... Zejneb je otišla za njom a Murat mu je ispričao za pismo .... Samo što nije zaplakao , kleo se da nema ništa sa Suzan od kako se oženio , da nema nikakve veze niti bilo sa kojom ženom , da sve što je bilo , bilo je prije Delayle .....: Murat ga je tješio kako mu vjeruje ali je sad važnije da mu Delayla povjeruje , jer ako ona ode odrediće smrtnu presudu sve trome..... Tad se prisjeti emailova , uhvati ga strah ..... Krenuo je u potragu , našao je samo sestru kako stoji uplakana, pitao je gdje mu je žena rekla je samo da joj da malo vremena da je pusti , rekao je rado bi ali se boji da plač može nevolje donijet i njoj i bebi, Zejneb ga je pogledala i tiho rekla :" kod nje je plač bez suza , to mnogo jače boli, bol ostaje ako nema suza .!" Otišao je kući jer nije znao šta da radi ............. Dugo je šetala i razmišljala odlučila je ostat kod oca , trebalo joj je vremena , bila je svjesna da se zaljubila , iako je teško priznala samoj sebi da ga voli ..... Probudili su je Zejneb i brat , rekli su da je čekaju da doručuju skupa .......... Prijao joj je razgovor s bratom nakon doručka , bila je iznenadjena koliko sličnosti imaju , ispričala mu je nešto malo o majci i sestri , osmjehnula se kad je rekao da mu liče na zločastu maćehu i njenu kćer ....... Ispričao joj je za razgovor sa Tarikom , još je dodao da ne bude nepravedna ni prema sebi ni prema njemu, da im neuskraćuje ljubav i sreću , jer je vidljivo da su zaljubljeni jedno u drugo.... Došao je i otac da razgovaraju , smireno je slušao dok mu je ukratko ispričala šta se desilo , uzeo je u zagrljaj a ona je spustila glavu na rame i osjetila olakšanje , kao da su svi problemi nestali..... Poljubio je u čelo i rekao da možda nema pravo da je sad uči životu ali mu je to pravo kad je trebao bilo oduzeto jer nije znao ni da postoji do zadnjih nekoliko mjeseci, ali sad sebi uzima za pravo da joj kaže :" kćeri život je nekad vulkan koji miruje i tinja , onda se pojavi iskra i vulkan se aktivira , svojom lavom spali sve i ružno i lijepo...... Zato sad kad si našla iskru svog života nemoj dozvolit da spališ sve oko sebe , ....." Zbunjeno je gledala u oca , a on je dodao :" Tarik nezaslužuje da bude osudjen za zločin koji nije uradio, stoji da si povrijedjenja , ne poznajete jedno drugo skoro pa nikako , i on je imao život prije tebe kao i ti , nekad nije u našoj moći da sve držimo pod kontrolom ..." Krenuo je da kaže još nešto ali ih prekinu Tarikov dolazak ..... Pozdravio se poljubio ruku njenog oca , njoj se osmjehnuo , pridružili su se Zejneb i Murat , i neobavezno su razgovarali uz čaj ........ Krenuli su kući ništa nije rekla , pozdravila se sa svima i mirno ušla u auto....... Ublizini njihove kuće je skrenuo sa glavne ceste , na maleni seoski puteljak , ništa nije rekla , vozio je polako , ubrzo se zaustaviše pored malog jezera ..........
Izašao je i otvorio njena vrata , pružio joj ruku da izadje , toplina njegove ruke je prošla cjelim tijelom , zahvalila se i krenula bliže vodi , on je gledao za njom i izustio....:" doveo sam te ovdje da na miru razgovaramo , ima stvari koje me muče a i tebe isto......" Okrenula se već je stajao na korak od nje , kimnula je glavom u znak da se slaže i izustila .......:" vrijeme je da se upoznamo , želim otvorene karte , pitaj sve što te muči i zanima , ali isto tako želim i ja sve da znam.....!!!!"
YOU ARE READING
Plač bez suza
Short StoryDelayla saznaje slučajno da sve ove godine čovjeka kojeg je zvala "tata" nije njen biološki otac..... Ali kasno saznaje da neke tajne je bolje ostvit da ostanu vječna tajna.