On se je nadao da konačno će imati normalan odnos muža i žene , otvoreno su razgovarali ,doznao je sve što ga je zanimalo , najvažnije od svega je da će ostat tu kraj njega ..... Ali ona je još uvjek izbjegavala bilo kakav kontakt s njima , nalazila bi izgovore da izadje iz sobe kad bi on ušao, naveče bi zaspala prije njega , ujutro bi ustajala prije nego bi on otvorio oči..... Jedno veče je rekao da ima nekog posla u radnoj sobi, a ona je to vrijeme iskoristila da se spremi za spavanje i da pročita koju stranicu knjige koju je kupila na aerodromu ali još nikako nije našla vremena da je pročita do kraja....... Uživala je dok je čitala da nije ni primjetila da je u sobu ušao Tarik...... Par sekundi je uživao u pogledu , malo je bila bucmastia u licu vidno je već bilo da je trudna , maleni stomačić je virio ispod knjige , jednom rukom se igrala pramenom kose , .... Osjeti toplinu i kako mu tjelo gori , pa je skrenuo pogled ...... Odkopčavao je dugmiće na košulji i u ogledalu je ugledao njeno lice kako se crveni jer se stidila , bilo mu je malo simpatično što je takva puna stida , ali ga je u posljednje vrijeme počelo da živcira....... Okrenuo se i pogledao prema njoj i nastavio da se presvlači za spavanje , ona je ostavila knjigu i okrenula se da ga ne gleda , ..... Obukao je samo donji dio pidžame i uvukao se u krevet., pogledao je i mogao je vidjet kako tjera samu sebe da spava ,.... Nagnuo se na lakat okrenut prema njoj , drugom rukom je sklanjao kosu sa lica i vrata, nije se pomjerila , trznula se kad je spustio vrele usne na njen vrat..... Spretno se krenula izmaknut i udaljit ali je Tarik uspio zaustavit , uhvatio je za rame i malo ljutito izustio..:" do kad ćeš bježat od mene ??? Za milog Boga Delayla dobićemo bebu a još se te nisam ni poljubio..! !!! Dobro razumjem nisi iskusna u tim stvarima i drago mi je zbog toga , ali mi smo za Ime Božije muž i žena!!!!""" ..... Pogledao je ravno u oči nije bilo, ni straha, ni stida , već je vidjeo bjes , namrštila se sva i izustia :" bježim od tebe jer si to zaslužio , bebu ćemo dobit sam znaš zašto ne moram da te podsjećam jer želim da zaboravim ali ne ide, da muž i žena smo ali dobro znaš zašto .!!!! " Okrenula se i pokušavala je da smiri samu sebe , plakala je ali bez suza , .... On je onako u šoku utonuo u san .......... Narednih dana je bilo isto , posmatrao ju je iz daljine , onda ga pogodi stvarnost , pa ona je ostala s njim samo zato što nema gdje da se vrati , ona njega ustvari ne voli.!!!! Bio je bjesan na samog sebe , odlučio je da se jedno vrijeme udalji jer nije vjerovao samom sebi , bojao se da je opet nepovrijedi , nije bio siguran da je ponovno neće uzeti na silu , opijala ga je svojom ljepotom i svojim tjelom........ Od strine je doznala da je otišao za Istambul ,osjećala se nekako čudno , bila je na jednoj strani sretna a na drugoj je osjećala tugu..... Nije znala ni sama šta osjeća , nije imala ni iskustvo niti godine da bi znala šta je ljubav .......
Bila je blizu poroda , osjetila je nalet emocija , od dana kad je otišao nije više dolazijo od strica je doznala kako je imao puno posla jer je sklapao ugovore sa mnogim firmama , bila je sigurna da je to bila priča samo za strica , a da je ustvari vrijeme provodio sa turiskinjama .... Osjetila je ljubomoru i bjes , " ma nije moguće " govorila je sebi nemoguće da se zaljubila i da ga voli to su samo trudnički hormoni pobudalili.... Na zadnjem ultrazvuku je doznala da će dobit sina i kćerkicu , bila je tužna što tu sreću ne može podjelit s njim pa je ukućanima slagala da ne zna šta nosi a sakrila je i da su dvojke , strina je svima govorila da je muško zato što je stomak bio veći a inače je to kad se nosi muško djete....... Sinoć je nemirno spavala vrućina joj nije dala da se komotno namjesti , bebe su bile nemirne to joj je još više otežavalo .... Krenula je da ustane ali je jak bol onemogućio , zaronila je glavu u jastuk da uguši vrisak ..... Strini je bilo čudno što još nije sišla na doručak pa se odma uputila u sobu , našla je kako leži ubrzano diše sva u znoju i rukama drži stomak vidljivo puno veći nego se mogao vidjet kad je spremljena u trudničku odjeću .... Strina je digla sve na noge , nije joj dala ni da se spremi , brat ju je onako odnio do auta i svi su krenuli prema bolnici............. Tarik nije mogao dobit nikog na telefon, pa je pozvao sestru , doznao je da se Delayla poradja da su je odveli u bolnicu , njoj nisu dali da ide s njima jer je i sama pred porod .... Još je nešto govorila ali nije slušao , bio je ljut na samog sebe ...... Rekao je da odma kreće i s tim rječima je prekinuo razgovor sa sestrom.....
Delayla se probudila , osjećala se lakše , doznala je od sestrice da nije krenuo porod da je to normalno , ali da će je zadržati u bolnici , da postoji šansa da svaki tren krene porod već je bila 39 sedmica trudnoće..... Osmjehnula se strini koja je vidljivo bila uplašena ....sestrica je rekla da je sretna što ima ovakvu svekrvu što se brine , kratko kroz smjeh joj ispričala kako je digla cjelu bolnicu kad su stigli .... Osjeti bol u grudima kad je dodala još " mogu da zamislim kolko vas muž voli kad imate ovoliku pažnju i ljubav svekrve .!" Blago se osmjehnula i kimnula glavom ......,samo je ona vidjela svoje suze , plakala je ... kidalo je to što mjesecima njega nema pored nje , a volila bi da mu je mogla reći da je sad više nego ikad bila spremna da ga voli.........
YOU ARE READING
Plač bez suza
Short StoryDelayla saznaje slučajno da sve ove godine čovjeka kojeg je zvala "tata" nije njen biološki otac..... Ali kasno saznaje da neke tajne je bolje ostvit da ostanu vječna tajna.