Peti dio

2K 94 13
                                    

Probudila se pred samu zoru, osjeti olakšanje kad je vidjela da nije ni sinoć prespavao s njom.... Obavila je brzinski jutarnje potrebe, spremila se i pošla da doručkuje, nije ga bilo, čudno se osjećala..... Kasno po podne je doznala od Zejneb da je otišao u Istambul na par dana da sredi neke poslove za strica, bilo joj je malo čudno što joj nije rekao ali je ubjedila samu sebe da je sigurno rano odputovao pa nije htio da je budi......
U kući nisu puno marili za njom a i onako niti je ona razumjela njih niti oni nju, pa je često išla i šetala okolo, provodila je dosta vremena na malenom proplanku , satima bi tu sjedila i uživala u zvukovima prirode, a znala je i drjemnut koji minut...... Prošlo je punih deset dana od njegovog odlaska, osjetila je neku radost kad ga je vidjela da ulazi u dvorište, sa svima se ljubazno pozdravio a njoj je onako neobavezno dobacio:" kako si, nadam se da je sve uredu???" Nije mu stigla ni odgovorit a već je bio otišao...... Zbunjeno je stajala, ništa joj nije bilo jasno, očigledno ga nešto muči?! Prepisala je to umoru i poslu koji je obavljao ........
Nakon večere je ostala sa Zejneb da priča jer ni ona nije ovih zadnjih 10 dana došla na kratko dva ili tri puta......a trebalo joj je da s nekim razgovara........ Kad je došla u sobu Tarik je uveliko spavao, stajala je neko vrijeme zbunjena, nije znala kako da se ponaša, zna da je se oženio s njom da spasi život sestre i brata, zna da je ono što je uradio prve bračne noći bio pian i morao je dokazat da je pravi brak, ali on posle nikad nije spavao u njihovoj sobi...... U razmišljanju je nesvjesno sjela na stolicu i utonula u dubok san..... Dugo je posmatrao dok je spavala, nije je htio probudit mada je već odavno svanulo...... Razmišljao je i o razgovoru sa njenim ocem, : rekao mu je da majka želi da je uda za Amerikanca, i da ako se Tarik s njom oženi spasiće tri života...... Polako je ustao bacio još jedan pogled na nju, bila je kao vila, mora da je nešto lijepo sanjala mogao se primjetit lagan osmjeh..... Kad je nestao iza vrata kupatila otvorila je oči, imala je bol u vratu, protegla se kao malo mače, pospremila je krevet, nije čula nikakve zvuke iz kupatila pa je krenula da i ona obavi jutarnje potrebe, otvorila je vrata i ostala bez daha........ Tahir je stojao ispred umivaonika na sebi je imao peškir koji je jedva pokrivao donji dio tjela od dna stomaka do koljena..... Izgledalo je da uredjuje bradu , mada nije sigurna jer joj se pogled zaledio na snažnim rukama i ledjima na kojim je bilo još po neka kap vode..... Njeno opijanje pogledom je prekinuo kad je rekao da je gotov i lagano je zakačio dok je prolazio kraj nje, ona svjesna da je očigledno čitao misli stidno obori glavu sva crvena od stida..........
Narednih dana spretno su izbjegavali jedno drugo, ona je pronalazila zanimaciju u pomaganju oko poslova u kući, ili je išla u duge šetnje, usput je učila turski i bila zadovoljna,on je više pomagao stricu oko poslova, mada mu misli da će otić i ostavit ga nisu davale mira,... Bilo mu je čudno samo jednom je posle one noći tražila da pošalje email, bio je siguran da nije nešto puno pisala, očigledno je dobila vjesti koim se nije nadala, jer je u sekundi prebljedela........ Misli mu je prekinula strina kad je ušla u radnu sobu , rekla je da ne želi da se mješa ali joj Delayla već par dana neizgleda dobro, dodala je još da kad je pitala " šta joj je?!?" Da je odgovorila da je dobro samo ima glavobolju .... Nije mogao umirit smjeh, strina ga je gledala kao da je poludio, nekako se smirio i upitao strinu na kojem jeziku su pričale, ona ljuta odbrusi na :" turskom!!! i iznenadio bi se za ova dva mjeseca kako je načila puno!!!"" U čudu je gledao strinu kao odlazi........ Kad je ušao u sobu vidjeo je Delaylu kako spava , bilo mu je čudno jer je bilo tek rano posle podne, spavala je sva zgrčena imala je ruke skupljene oko struka i noge savijene.... Očigledno je bilo da je nešto boli..... Nije ni primjetila da je u sobi i da je posmatra kad je probudila muka, brzo se našla u kupatilu i pvraćala je....... Ostala su vrata otvorena pa je mogao vidjet, srce mu se paralo ali je pričekao da izadje, stajala je sva blijeda sa crnilom ispod očiju. Pitao je da li je dobro , potvrdno je kimnula, rekla je da već par dana je muči stomak mora da je od kuruza jela ih je prije par dana a već odavno kao djete bi je stomak mučio svaki put kad bi pojela čak i nešto što je sadržavalo i malo kuruza... Taj dan nije izlazila iz sobe, naveče kad je ušao u sobu ležala je sva blijeda i očigledno iscrpljena, ništa nije rekao samo je skupio u naručje i odnio, gubila je svijest i nije se sjećala vožnje autom,..... U bolnici je nervozno hodao hodnikom ispred sobe čekajući da mu neko nešto javi, ..... Nakon što se njemu činila vječnost izadje sestrica i pozva ga da podje sa njom, ušli su druga vrata od sobe u kojoj je bila Delayla, stariji doktor je sjedio za stolom nešto je tipkao i nije podizao pogled s monitora, konačno je pokazao rukom da sjedne i pitao šta je on Delayli, nakon kratke pauze odgovorio je :" muž"... Doktor mu je rekao da ima radosne vjesti ali da prvo moraju da sačekaju još jednu proceduru da zasigurno znaju da je sve uredu.... Bilo je očigledno da ništa nije razumjeo pa mu je doktor krenuo objašnjavat,:" izgubila je tečnost od povraćanja, nalazi su pokazali da je od trudnoće, ona nije sugurna datuma zadje perijode pa smo odprilike ustanovili da je 6-8 sedmica trudnoće , i da bi bili sigurni da je sve uredu, moramo napunit stomak vodom da odradio ultra zvuk.." Još je nešto doktor objašnjavao ali Tarik nije ništa više čuo...... Samo mu se u glavi vrtilo, : ona trudna, njegova beba, Andreas , Amerika........ Ležala je u sobi, osjećala se puno bolje, kao kroz san koliko je mogla da razumije je čula da neko spominje " tudnoću", pomislila je da je to nemoguće , kolike su šanse da od jednog puta ostane trudna, govorila je samoj sebi u mislima " ma nemoguće , neke žene godinama pokušavaju da ostanu trudne , zar može ona biti drugačija ..." Misli joj prekinu Tahir kad je ušao u sobu...........

Plač bez suzaWhere stories live. Discover now