Osmi dio

1.8K 91 2
                                    

Ko kreće prvi??? Upitao je Tarik Ko kreće prvi šta ?? Malo začudjeno upita ona.

Pa da li ćeš da postavljamo pitanja ili da sami pričamo što mislimo da je važno ??? Par sekundi nije dala odgovor , a on više nije mogao biti smiren malo je glasnije upitao:" kad si mi mislila reć da se vraćaš u Ameriku na školovanje ??? Oooo i ko je Andreas ??? .." Trgla se na njegova pitanja , smrknula je malo obrve i odbrusi :" odakle znaš za školu? Ooo i još bolje odakle si doznao za Andreasa??" Sa obe ruke je prošao kroz kosu , pokušavajući da bude smiren i što blažim tonom je rekao :" Za ime Božije Delayla prestani odgovarat s pitanjima i odgovori što te pitam!!" Osjetila je toplinu kad je čula svoje ime s njegovih usana , raznježila se sva čak se i malo osmehnula ... Uhvatio je lagano za ramena i gledajući je ravno u oči prošaputao :" počela si me izludjivat , odavde ne idemo nigdje dok ne rješimo nesuglasice ili bolje da se izrazim tajne .!!!" Pogledala je oko sebe ugledala je klupu pored drveta uzela ga za ruku i povela da sjednu .... Godio mu je dodir njene tople ruke malo ga je i smirilo .... Sjeli su ona je duboko udahnula , lomila je prste na rukama u krilu nije ga mogla gledat u oči već je držala pogled oboren , započela je :" u Ameriku nemam namjeru nikad više kročit , imala sam u planu da nastavim školovanje to neću da ti lažem , htjela sam ti zatražit da poništiš brak i da sve zaboravimo ... Ali to mi je bio plan prije nego sam doznala da sam trudna ...( stavila je jednu ruku na stomak.) , a i da nisam ostala trudna ne bi se vratila jer sam juče dok sam bila u radnoj sobi otvorila da provjerim email , doznala sam da su se mama i sestre potrudile da me ispišu , sestra je u moje ime poslala pismo na koledž da ne želim pohadjat dalje školu , jasno sam vidjela Asijin potpis , znala je dobro da kopira moj potpis ... " Podigla je pogled i vidjela kako je okrenut prema njoj jednom rukom je bio se naslonio i držao glavu , a jednu nogu je imao savijenu i drugom rukom je pridržavao , vidno je bilo da je s pažnjom sluša .... Kimnuo je glavom i rekao da nastavi ... Opet je duboko udahnula i nastavila :" Andreas je komšija iz ulice , više mi je bio prijatelj nego nešto drugo , ustvari nismo ništa ni bili , ja sam se družila sa njegovom sestrom , jednom mi je ukrao poljubac za novu godinu, i jednom smo kad je nestalo struje svi zapalili vatru i pričali , zezali se ja sam bila ustala da skupim drva on je ukrao malo ozbiljni poljubac ..." Pocrvenila je i oborila glavu , nije mogla da vidi da je on gorio od ljubomore , samo se zakašljao , a ona je nastavila :" Od Mie sam dobila email da je moja mati rekla kako sam ja bila Andreasa uzela od sestre, i da je sretna da sam napustila zemlju i da se nada da se neću ni vratit jer konačno su Andreas i Asia obavili zaruke i vjenčanje je za tri mjeseca ...." Grizla je usne , moglo se vidjet da je tužna ali kao i uvjek bio je to " plač bez suza " ..... Okrenuo se stavio je laktove na bedra , igrao se prstima , ništa nije rekao par sekundi , ali se činilo da ćuti vječnost ... Pogledao je i upitao :" Da li je samo Andreas bio što ti je dva puta ukrao poljubce .???" Udarila ga je rukom u rame , i rekla :" ne mogu da vjerujem!!" Osmjehnu se i rekao :"nadam se da je samo on."... Onda se uozbiljio i počeo:" Izvini i oprosti, pored svega što si mi ispričala , ja i brat smo ti nanijeli najveću bol, da mogu vratit vrijeme bilo bi drugačije .., iskren da budem opila si me svojom ljepotom , opet bi se oženio tobom ali na drugačiji način, oprosti za onu noć nadam se da te nisam povrijedio., sretan sam što ćemo dobit bebu , sad na ovom svjetu ste mi ti i beba najvažniji....." U očima mu se mogao vidjeti sjaj i tuga , oči su potvrdile ono što je rekao .... Ona ga je pogledala i s osmjehom rekla :" nadam se da je od tebe poljubce ukrala samo ona što ti je pismo poslala?.?" Odmahivao je glavom i rekao da se ni nesjeća ko je to ustvari , jer je par puta za ovih 7 godina upoznao neke turiskinje i malo se zabavio dok je bio u Istambulu, da je imao djevojku dok je bio srednjoškolac , kasnije je posle raskida s njom imao kratke vezice .... Nije mogla sakrit ljubomoru , što je Tarik primjetio pa je prišao malo bliže uzeo joj obe ruke u svoje i rekao :" Nemaš razloga da budeš ljubomorna niti da pridaješ značaja , mogu ti samo reći da od kad smo se vjenčali nije bilo ni jedne .." Dodao je još da nema prava da se ljuti to je sve bilo dok nije znao ni da postoji.... Rekla mu je da je pismo poslala Suzan , da je adresu doznala od hotela gdje su bili, ljutnja joj se mogla osjetit u glasu , nastavila je da dolazi na sedam dana i da će ga čekat na starom mjestu , dodala je još da misli da je to sve i da ne mogu više niša doznat jer je Zejneb pocjepala pismo..... Zagrlio je privukao sebi , spustio lagan poljubac na kosu i pitao zašto ona nije pocjepala pismo..... Dugo nije ništa rekla prijalo joj je u njegovom zagrljaju , sjedjeli su i posmatrali jezero , lice mu je okitio osmjeh kad je primjetio da je zaspala ...... Dugo je milovao i igrao se njenom kosom , mučilo ga je što je i on bio jedan od onih koji su je povrijedili, nije imao namjeru , ... Otvorila je oči i osmjehnula se , probudila ju je glad , lagano se protegla i kroz osmjeh rekla :" idemo tatice beba bi da ručka?!" Osmjehnuo se , uzeo je za ruku i poveo do auta .....

Plač bez suzaWhere stories live. Discover now