Ušao je u boničku sobu, pogled mu je zastao na njenom licu, izgledala je iscrpljeno , kosa joj je bila rasuta na jastuku, puno duža nego zadnji put kad je vidjeo, imala je fabriku kablova oko sebe monitori su na izmjenu se oglašavali , trže se na dodir strinine ruke na ramenu, tiho je rekla da je došlo do kompikacija, krvni pritisak je naglo skočio, nije se otvarala dovoljno brzo ..... Pošla je reći za carski rez ali u sobu udje stric , oči su mu bile puno suza radosnica , rekao je da je vidjeo bebe da su mu rekli dok obave sve preglede da će ih spremit i donijet.... Pogledao je upitno u strinu, samo je slegla ramenima i rekla:" ni mi nismo znali , .." Stajao je zbunjeno, gledao je čas strica , pa strinu pa Delaylu, kao da je u snu......... Otvorila je lagano oči i vidjela njega i strinu kako drže bebe , ljube ih i tepaju.... Srce joj zaigra od sreće imao je dužu bradu, kosa mu je bila izrasla, izgledao je privlačnoji nego ikad ili se njoj činilo zato što ga dugo nije vidjela..... Kad je primjetio da se probudila iskoristio je priliku dok je stric uzeo bebu od njega, prišao je krevetu i spustio svoje usne na njene, bila je malo zbunjena i iznenadjena, ali joj je prijala toplina i okus usana, i ako je trajalo par sekundi njoj je bilo dovoljno, da osjeti žar.......
Kući nije išao, spavao je na stolici pored nje svaki put kad bi ona zaspala i on bi..... Svako malo je koristio priliku da je poljubi ili dodirne... Doktor im je davao savjete dok su čekali da konačno idu kući, stidno je oborila glavu kad je doktor rekao da koriste neki vid kontrasepcije jer ne savjetuje da bar naredne dvi godine ostaje trudna, ... on se samo osmjehnuo ništa nije rekao....... Nije se puno umarala oko beba jer su svi trčali u pomoć, a ubrzo je postala tetka Zejneb je rodila malenog sinčića, njihovoj sreći nije bilo kraja....... Iznenadila se kad je jedno jutro strina na doručku rekla kako dolaze Zejneb i Murat da zajedno proslave godišnjicu braka , Tarik je pogledao čudno nije mogla odgonetnut njegov pogled... Ponašao se drugačije u zadnje vrijeme, jer je na sve načine pokušavao da joj se približi i uzme više od kratkog poljubca.... Uvjek je spretno se izvlačila i nalazila izgovore..... Nahranila je bebe i presvukla, nije ni pokupila stvari a već su zaspali, zadnje dvi sedmice su se redje budili znali su odspavat i po 6 sati, pa je i ona izgledala svježije, ......... Obukla je širu haljinu, nju je nosila na početku trudnoće i bila je zadovoljna da joj je bila taman.... Oko vrata je prebacila maramu , isčešljala je kosu i skupila u pletenicu, i dalje joj šminka nije bila potrebna, sad je čak izgledala i ljepše nego prije... Tarik je ostao bez daha kad je vidjeo kad je izašla iz sobe, a tek se izgubio kad se sagnula da poravi kaiš na sandali pa je marama otkrila ono što je skrivala.... Osmjehnula se ,nježno ga uzela ispod ruke , i u par koraka su bili u društvu bližnjih..... Nije puno pričao, ispiao je čašu za čašom , a Delayli je bilo drago kad su Zejneb i brat ustali da idu kući jer se maleni uznemirio .... Ostala je zadnja da sve pospremi , uzimala je sebi vremena jer je osjećala nemir neki.....
Ušla je u sobu,vidjela je Tahira kako stoji i otkopčava košulju, pogledao je preko ramena i osmjehnuo se...... Pitao je da li je dobro i šta je doktor rekao kad je bila danas na pregledu.... Nije gledala u njega, tražila je nešto po ormaru ali od nervoze nije ni sama znala šta traži..... Brzo je rekla da je sve uredu, i zgrabila pidžamu u nadi da što prije utekne u kupatilo. Samo što je zatvorila ormar, Tahir je već držao oko struka i pokušavao da dodje do vrata, pokušala se izvuć iz zagrljaja ali uzalud, onda je rekla :" možeš li me pustit??" Osjetila je kako polako popušta, ali je brzo okrenuo i u sekundi se našla ledjima uz ormar.... Nije imala hrabrosti ga pogledat u oči, jednom rukom je udario u ormar i rekao:" netjeraj me da opet uradim ono što sam uradio prije godinu dana.!!!! " Brzo je disao i vidljivo je pokušavao smirit samog sebe, udahnu je duboko , podigao joj je glavu držeći je za bradu , i gledajući u oči nastavio je da priča:" Delayla znam da si mlada i bez iskustva ušla u brak samnom , ali shvati već jednom da me izludjuješ , imam pravo da te imam a nemam te, dao sam ti vremena više nego je normano, ili mi budi žena ili ću svoje strasti umirit silom, što najmanje želim ali me sama tjeraš "..
Lagano je spustila ruku na obraz i prošla prstima kroz bradu.... Zažmurila i tiho rekla:" kao što si rekao sve je ovo novo za mene, sama ne znam kako se trebam ponašat, iskreno osjećam i stid, evo prepuštam ti se nauči me kako biti žena......." Probudila se u njegovom zagrljaju, još uvjek ga je osjećala pod kožom, bila je malo ljuta na sebe što nije prije dozvolila da osjeti čari ...... Orvorio je oči u momentu kad mu je šaputala " Volim te"....
Češljala je kosu a Mejrem je uživala i slušala majku dok joj priča kako se udala za oca , naravno nije joj ispričala detalje , niko nije znao osim nje i Tarika kako je ostala trudna sa Mejrem i Mertom......
Sad ponosno gleda Mejrem u vjenčanici, zahvalna na svemu , imala je samo još želju da se Mert i ostala tri sina ožene srećno i pronadju bar mrvu ljubavi od one koju su ona i Tarik imali sve ove godine ...KRAJ
YOU ARE READING
Plač bez suza
Short StoryDelayla saznaje slučajno da sve ove godine čovjeka kojeg je zvala "tata" nije njen biološki otac..... Ali kasno saznaje da neke tajne je bolje ostvit da ostanu vječna tajna.