Medya-Tan
Bölüm şarkısı-mabel matiz - gelYıldızlar tutuklandı ışığını çaldığı için aydan...
Ertesi günü beklemedim. Bekleyemedim. Kerem zaten uyanmıştı. Bende olay çıkmasın diye bir şey belli etmedim.
"Güneş niye dönmek istiyorsun?"
"Evimi özledim"
Kerem kuşku ile süzdü beni. Tan'a baktığında unursamazca Tan'da ona baktı.
"Yine ne yaptın lan Güneş'e!"
"Ya sen sussana oğlum! Ben napıcam Güneş'e"
"İkinizde kesin sesinizi! Kavgalarınız zerre kadar umrumda değil! Bir an önce evime gitmek istiyorum!"
Arkamı döndüğümde bir kaç patırdı duyup geri onlara döndüm. Tan'ın eli Kerem'in boynuna dolanmış. Kerem ise Tan'ın sırtını sıvazlıyordu. İkiside kızarmış suratlarla gülümseyerek bana bakıyorlardı. Kapıya giderken bende gülümsüyordum...
Arabanın içinde derin bir sükunet hakimdi. Ağzımızdan çıkacak her bir kelime hayatımızı başka bir yöne mutlaka çevirirdi. Yorgun hissediyordum. Üzerime 60 yaş telaşı yapışmıştı sanki. Ruhumu tablolara hapsetmişim gibi azap içindeydim sanki...
Tan şehir merkezine girince parkın orda indi. Kerem ile eve gittiğimizde kerem ben inince inmedi.
"Nereye kerem?"
"Bir saate gelirim"
Diyerek hemen gaza bastı ve gitti. Kalakaldım önce ama eve girdim hemen. Üzerimi değiştirip yatağıma uzandım ve tavanla bakıştım. O sırada zaten uykuya dalmışım...
Kerem'den
Güneş ve Tan'da bir haller sezmiştim. Anlamamak için zaten salak olmak lazımdı. Güneş'i eve bıraktıktan sonra Tan'ı bıraktığım parka gittim. Oturmuş sigara içiyordu. Yanına gidip dikildiğimde beni fark edince sigara uzattı.
"Kullanmıyorum"
Diye kestirip attığımda gülerek paketi cebine koydu. Ne o ne de ben konuştuk.
"Neden burada olduğumu sormayacak mısın?"
Kaşlarını kaldırıp bana baktı. Ayağa kalkıp sigarasını söndürdü ve bana baktı. Gün doğmaya başlamıştı.
" Güneş'e aşıksın ve ben ona acı çektirdiğim için bana hesap sormaya geldin. Bu durumu fırsata çevirip Güneş'e yakınlaşmaya çalışıyorsun ama Güneş ısrarla beni sevdiği için kuduruyor ve benden hıncını al-"
Bir yumruk attım ve yere serildi. Öfkeden damarlarım kabarmıştı. Burnunu tutup gülmeye başladı. Daha fazla sinirlendi.
"Tepkine bakılırsa söylediklerimi onaylıyorsun. Ayrıca bu mu kerem? Güneş'in intikamını böyle ucuz davranışlarla mı alıyorsun? "
"Ondan uzak dur Tan!"
Tan ayağa kalkıp dibime kadar geldi ve tıslarcasına konuşmaya başladı.
"Bana bak kerem. Güneş ile aramızdaki durum seni ilgilendirmez ve eğer fırsata çevirmeye çalışırsan senin gözündeki fakir ama gururlu genç pozisyonundan çıkarım ve hiç tanımadığın bir Tan olarak senin amına korum. "
Ardından arkasına döndü. Gideceğini sandım ama arkasına dönüp beklemediğim şekilde yumruk attı ve beklemediğim için düştüm.
"Kimsenin borcu kimsede kalmasın dimi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAN YERİ
General FictionTAN YERİ AĞARIRKEN SENİ BURDA GÖRMEK İSTİYORUM...TAM BURDA Seni gördüğüm anda başladı hikayem. Vücudumda dolaşan kanser hücresi gibi sardın içimi. Önce yayıldın sonra öldürdün... Kahve fincanından tüten dumanın kokusu gibi yayıldı kokun saçlarından...