Ta da ta dam.
Düşüncelerinizi yorumlarda belirtin lütfen.
Kelime sayısı: 419Melis: anneme uyuyor numarası yapıyorum.
Melis: her an odaya gelip beni basabilir çünkü yarın okul var ve ben hala stranger things izleyip senin beni görmen imkansız olduğu halde neler yaptığımı anlatıyorum.
Melis: abv sanırım annem uyandı
Melis: eyvdh snnen burya grlyoTelaşla telefonumu kapatıp yastığımın altına soktum.
Annem tahmin ettiğim gibi beni kontrol etti ve yatağına gitti.
Finn'in beni görmesi imkansız olduğu halde yine de ona günümün nasıl geçtiğini filan yazıyordum.
Belki görür diye de ingilizce yazıyordum. Hem ingilizcem de gelişmiş oluyordu.
Annem ise bu durumdan şikayetçiydi. Ama bilmiyordu kaç gece onun için ağlayıp onu görmek için neler yapacağımı.Birkaç gün önce de kavga etmiştik.
Bana hayal dünyamdan çıkıp azıcık ders çalışmamı filan istiyordu.
Son haftalarda kendimi ingilizceye vermiş ve Kanada Toronto da beğendiğim bir liseye burslu girmek için sınavlara hazırlanıyordum.
Buna karar verdiğim günden beri de geçirdiğim süreçleri Finn'e yazıyordum. Açıkcası günlüğüme kelimesi benim için daha uygun olur.Melis: tehlike atlatıldı. Ama yine de uyumam gerek. Bu hafta sonu bir görevli tarafından sınav yapılacağım. Sonuçları elbette buraya yazarım. İyi geceler Wolfhard.
Bu sefer gerçek uykuya kendimi teslim ettim.
^^^^^^^^^^^^^^
Finn'den
Mesajları okuduğumda yüzümde ki durgun ifade yerini ilk başta minik bir gülümsemeye sonra da kahkahaya teslim etti.
Eğer mesaj isteğine izin vere tıklasam görüldü giderdi. Ve ben bunu istemiyordum. Görüldü atarsam eğer bu sefer bana neler yaptığını -gününün nasıl geçtiğini- değil de onu gördüğüm için ne kadar mutlu olduğunu filan söyleyecekti.
"Dostum artık o kıza yazmanın zamanı geldi."
Kafamı çevirdiğimde Noah'nın çekimlerinin bitmiş olduğunu anladım.
"Çekimler bittiyse gidelim mi?"
"Finn boyum küçük diye boyum kadar zeki değilim sanma. Konuyu berbat bir şekilde değiştirmeye çalışıyorsun. Ona. Mesaj. At." Her kelimeyi vurgulayarak sert bakışlar attı. Ve devam etti.
"Ve evet. Çekimler bitti. Gidelim."Çekim yerinden çıkarken aklıma ya Melis başarısız olup da Kanada'ya gidemezse ve onu göremezsem diye düşünmeden edemedim.
Daha sonra da Melis'in istediği okulun ismi aklıma geldi ve büyük uğraşlar sonunda okulun numarasını buldum. Numarayı çevirdim ve telefonu kulağıma götürdüm."Merhaba. Bir şey sormak istiyordum. Sınavla ilgili.... öğrencinin ismi Melis."
^^^^^^^^^^^^^^^Melis'den -sınavdan bir gün sonra-
Melis: Finn buna inanamayacaksın. -görmeyeceğin için inanmaman normal- sınavım çok güzel geçti ve sonucu şu an elimde tutuyorum.
Melis: Finn full yapmışım ve Kanada'ya geliyorum.
(Görüldü.)"ALLAHUEKBER! SELİN KALK KALK KALK SELİN BİSMİLLAHİRRAHMARRAHİM SELİN EVLENİYORUM!" Daha sevinç çığlıklarımı tamamlamamışken ekranda bir bildirim daha belirdi.
Finn: seni görmem için sabırsızlanıyorum.
YB SONU.
•••••
-konuşmalar instagramda geçiyor-
Yeni kurgum da böyle. Ama daha bu kadar değil. Koruyucu ailesi çok ünlü bir aile olacak. Bu fikri veren 7crystall tşkler kuzum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LIAR//Finn Wolfhard Fan Fiction
FanfictionKız her gün hevesle mesaj atıyordu. Bilmiyordu kız ama Finn hep bekliyordu ve büyük bir zevkle mesajlarını okuyor, saatini Türkiye saatine göre ayarlayıp ne zaman mesaj atabileceğini hesaplıyordu.