Chapter five

1.5K 143 140
                                    

Hangi kitaba yb gelsin??

Kelime sayısı: 281

"Hayat maximumda da da da da da!" Çimlerde kollarım ve bacaklarım açık bir şekilde yatıyordum. X gibi görünüyordum sanırım.
"Ne yapıyosun sen be?"
"Aa Aaliyah görmemişim kusura bakma, çok heyecanlıyım sadece."

Aaliyah da yanıma yattı. Birlikte Treat You Better söylemeye başlayınca yanımızda bir hışırtı hissettik. Shawnda bize katılmıştı. Ve o da bize eşlik ediyordu. Şarkıyı bitirince gülüşmeye başladık.
Eğleniyorduk.
Kahkahalarım pencereden beni izleyen Finn'i görene kadar devam ediyordu.

Gülümseyerek el salladım. Karşılık alınca Aaliyah'a döndüm.
Kaşlarını aşağı yukarı oynatarak bana gülüyordu.
"Ne gülüyosun ya?"
"FINN VE MELISSSSS BİR AĞACIN DALINDAAA OTURMUŞ ÖPÜŞÜYORLAAA-"
"YA NE BAĞIRIYON YA?!" Ayağa kalkıp Aaliyah'ı kovalamaya başladım.
Tam sırtına atlayacaktım ki bir çift kol tarafından havaya kaldırıldım.
Yinede kollarımı ve bacaklarımı ölümüne sallıyordum.
"Sana bir taktik vereyim onu şu karşıdaki eve doğru kovala, hoşlandığı çocuk o evde oturuyor. İntikam alırsın."
Beni kaldıran kişinin Shawn olduğunu anlamam pek de uzun sürmedi.

"Sen ne güzel bir abisin yahu? Kaç tane var senden bakayım?"
Gülerek beni yere indirdi.
Bende Shawn'nın bahsettiği şeyi uygulamak üzere koşmaya başladım. Tahmin ettiğim gibi o eve doğru koşmaya başladı. Farkında değildi herhalde.
Evin bahçesinin etrafında koşuyorduk. Taa ki sarı saçlı ve yeşil gözlü bir çocuk evin kapısını açana kadar.
"Aaliyah? Ne büyük sürpriz! Bende seninle konuşmaya gelecektim."

Aaliyah kıpkırmızı oldu.
"Hadi ya? Benimle konuşmak? Niyeymiş?"
O sırada yanlarına gittim. Çünkü bahçenin ortasında kabak gibi durmaktansa kenarda onların yanında durmayı tercih ettim.
Çocuk beni görünce heyecanla konuştu.
"İşte bu şeker kızın kim olduğunu sormak için."

Tam ağzını açıp ismimi söyleyecekken omzuma bir kol dolandı.
"O benim sevgilim Melis. Türkiye'den geldi." Ben içten içe çıldırırken Finn ise gayet normal bir şekilde çocuğa bakıyordu.

Bölüm sonu.

***************************

Aktifliğimi arttırmaya çalışıyorum. İnş başarırım.

LIAR//Finn Wolfhard Fan Fiction Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin