Μετά την ανακοίνωση μου,μάθετε σιωπηλός φανερά χαμένος στα λόγια μου. Στα μάτια του έχει ένα μορφασμό δυσπιστίας και το γεροδεμένο χέρι του,αυτό που κάποτε κρατούσε το δικό μου,πλέον στηρίζει το κεφάλι του.
Δεν μπορεί!Λες ψέμματα!
Δεν λέω,δεν είμαι τόσο φθηνή όσο οι γκόμενες που περιτριγυρίζεις.
Τότε θέλω αποδείξεις.
Ορίστε.
Του δίνω απαλά τις εξετάσεις που μου έδωσε ο γιατρός και όταν το χέρι του ακουμπάει το δικό μου νιώθω πάλι αυτόν τον μικρό ηλεκτρισμό ανάμεσα μας. Πάντα τον ένιωθα.
Κοιτάει τις εξετάσεις μου με αφοσίωση και αφού περάσουν μερικά λεπτά σηκώνετε από το ψηλό σκαμπό της κουζίνας και κάνει μερικές βόλτες στον χώρο.
Μα πώς;
Δεν ξέρω,ήρθα απλώς να σε ενημερώσω πως θα έχεις ένα παιδί. Δεν ζητάω τίποτα παραπάνω από εσένα.
Τι εννοείς;
Δεν θέλω καμία σχέση ανάμεσα σε εσένα και στο παιδί μου.
Παιδί μας!
Δεν είναι παιδί μας Απόλλωνα.Είναι παιδί μου!Δικό μου.Εσυ δεν ξέρεις να αγαπάς Απόλλωνα,δεν ξέρεις πως είναι να σε πληγώνουν,δεν ξέρεις πως πρπειε να φερθείς σε ενα ανθρώπο. Και όταν τι παιδί μας μεγαλώσει και σε ρωτήσει πως με γνώρισες τι θα του πεις; Είχα βάλει με την παρέα μου ένα στοίχημα να γαμήσω την μαμά σου και αφού το έκανα κέρδισα πεντακόσια ευρώ;Ή θα του αραδιάσεις κανέναν ψέμα σαν αυτά που έλεγες σε εμένα; Και όταν μάθει η αλήθεια το πληγώσει. Δεν θέλω επαφές με το παιδί μου Απόλλωνα. Απλά ενημέρωσα,εσύ και αυτό δεν θα έχετε σχέσεις!
Πώς είσαι σίγουρη Αλκμήνη;Στην ίδια πόλη ζούμε. Σίγουρα κάποτε θα το γνωρίσω!
Ποιος σου είπε πως θα ζούμε στην ίδια πόλη;
Τι εννοείς;
Μετακομίζω Απόλλωνα,έκανα μετεγγραφή και φεύγω.Δεν θα σε ξαναδώ ποτέ μου και αυτή είναι η καλύτερη απόφαση που έχω πάρει!
Δεν μπορείς να μου το κάνεις αυτό!
Φυσικά και μπορώ. Και δεν κατάλαβα,τι μου είσαι εσύ; Ένα τίποτα είσαι που με πλήγωσε ανεπανόρθωτα!
Μετά την έντονη συζήτηση μας,πήρα βιαστικά τις εξετάσεις μου και έφυγα από το σπίτι μου. Πρέπει να αρχίσω το πακετάρισμα και να ενημερώσω φίλους&στενή οικογένεια. Θα φύγω το πήρα απόφαση!
-Μαέβα♡
YOU ARE READING
He destroyed us.
Teen FictionΈνα στοίχημα.Μία απρόσμενη εγκυμοσύνη.Όταν η Αλκμήνη Ιωάνου μένει έγκυος η πρώτη σκέψη που κάνει είναι να ενημερώσει τον πατέρα του παιδιού.Διωγμένη από όλους και από όλα η Αλκμήνη φεύγει για μία νέα αρχή με την κολλητή της όταν ο Απόλλωνας Χατζηστα...